آموزش حرفه ای انیمشن سازی راینو Rhino 2016
در این ویدئو، من قصد دارم به بررسی گروهی از تنظیمات
00:00:02 که هر دو بر کیفیت تصویر خود را.
00:00:04 بدون این درک، آن را راه خیلی آسان
00:00:07 به صرف ساعت افزایش سرعت تنظیمات و رندر
00:00:09 بارها و بارها، به امید بهبود.
00:00:12 از V-Ray است بسیاری از تنظیمات موثر بر کیفیت،
00:00:14 در حالی که کرگدن تنها یکی است.
00:00:16 بنابراین اجازه دهید شروع وجود دارد برای اولین بار.
00:00:18 قبل از اینکه من به شما نشان دهد، من قصد دارم به سوئیچ را به حالت سایه بان دار.
00:00:22 من قصد دارم به زوم بر روی برخی از این هندسه گرد.
00:00:26 تنظیمات ما به دنبال در است به نام "بارگزاری مش"
00:00:29 و این فقط یک تقریب دید است
00:00:31 هندسه nurb است، بنابراین شما همیشه در حال دیدن
00:00:32 مثلث کوچک که می توان کوچک بالا یا پایین به عنوان مورد نیاز است.
00:00:38 اینها تنها در نمای فقط برای بازخورد سریعتر.
00:00:41 در اینجا ما شاهد شکاف کمی کشیدن دور.
00:00:44 ما یک مثال بهتر اینجا
00:00:47 در پشت این تلویزیون است.
00:00:49 شما توجه به این که هندسه می خواهد به فوق العاده صاف
00:00:53 اما ما باید این بخش مستقیما jaggy کمی.
00:00:56 کسانی که ظاهر خواهد شد که به عنوان ناهموار ارائه شده است.
00:00:59 اجازه دهید آن را حل کنند.
00:01:00 ما در حال رفتن به بالا برود به ابزار، گزینه
00:01:03 و در بالا بسیار تحت خواص سند
00:01:06 ما مش، به طور پیش فرض، معمولا،
00:01:09 چند شما می توانید این تغییر، آن دندانه دار و سریع تر است.
00:01:12 چه ما میخوایم انجام دهید فقط آن را تغییر دهید به صاف و کندتر است.
00:01:16 به محض این که ما به پیش نمایش و یا OK آن را به بازسازی
00:01:19 که دید مش، آن را به صورت کاملا کمی نرم و صاف
00:01:23 بنابراین یک نگاه که حق لبه گرد را
00:01:26 بعد از چرخ نخ ریسی اتمام.
00:01:27 وجود دارد، در حال حاضر آن را بسیار نرم و صاف.
00:01:30 در حال حاضر، اگر شما هندسه خاص که در آن
00:01:32 آن را صاف به اندازه کافی، به هر حال، به عنوان ما زوم کردن
00:01:35 آن را به طراوت هندسه دیگر در صحنه است.
00:01:38 شما برخی از تاخیر اطلاع می دهد.
00:01:40 هر حال، من در مورد چگونگی صحبت کردن
00:01:41 گرفتن هندسه حتی صاف تر.
00:01:44 بیایید این حوزه کمی ساده در اینجا انتخاب کنید
00:01:47 و تحت شی بر خواص،
00:01:50 ما در حال رفتن به جلو و پایین در اینجا تا
00:01:52 ما را وادار به ارائه تنظیمات مش.
00:01:55 ما در حال حاضر استفاده می شود به طور پیش فرض این صحنه،
00:01:58 ما از دندانه دار به نرم و صاف رفت.
00:02:00 ما همچنین می توانید مش اشیای منحصر به فرد را تغییر دهید.
00:02:03 سفارشی را انتخاب کنید و با کلیک بر روی دکمه تنظیم،
00:02:07 و در اینجا شما می توانید ببینید که در آن 65٪ است.
00:02:11 ما باید خاموش هواپیماهای ساده و بافت،
00:02:13 و سپس شما همچنین می توانید به کنترل های ساده بروید و
00:02:15 شما می توانید در اینجا مشاهده کنید ما در وسط است.
00:02:17 شما می توانید به حداکثر خم که یا
00:02:19 بازگشت به کنترل دقیق و شما متوجه خواهید
00:02:22 آن را تا در 100٪ و یا 1.0.
00:02:26 اگر شما ضربه خوب، که یک شی در حال حاضر دور نرم و صاف،
00:02:30 اگر چه احتمالا یک جهش بزرگ نیست
00:02:31 از آن در حال حاضر پری تمیز بود.
00:02:34 که آن را برای تنظیمات کیفیت کرگدن،
پرش 00:02:36 اجازه دهید بیش از به V-Ray است.
00:02:38 من باید معمولا به ذکر است که، شما نمی خواهید
00:02:41 یا نیاز به لمس این تنظیمات ظریف
00:02:44 به دلیل آن را به مراتب بهتر به آنها را کنترل
00:02:45 با ایستگاه از پیش تنظیم، که بعدا خواهیم داد.
00:02:47 اما، پس از شما کارشناسی ارشد اصول آن را بسیار خوب می دانم
00:02:50 که در آن این مرجع می باشد.
00:02:52 کلمات کلیدی ما در حال رفتن به دنبال
00:02:54 نمونه ها و تقسیم بندی هستند.
00:02:56 این در مکان های مختلف در سراسر از V-Ray در بر داشت.
00:02:59 بیایید به ویرایشگر گزینه های ما بروید
00:03:02 و ما برای اولین بار در مورد نمونه صحبت کنید.
00:03:05 من قصد دارم برای پیدا کردن یک نمونه از این تحت نمونه DMC
00:03:09 و در اینجا شما حداقل نمونه را ببینید.
00:03:11 این در حال حاضر در 8 تعیین می کنند، که فقط یک مثال است.
00:03:14 شما لیست به مراتب بیشتر از دیدن
00:03:16 تقسیمات در رابط کاربری از V-Ray.
00:03:19 اجازه دهید یک نگاه یک زن و شوهر از آن.
00:03:21 تحت نقشه تابش ما تقسیم بندی
00:03:24 برای این تنظیمات نیمکره است که skydome گوارش،
00:03:28 پس از آن می تواند بیشتر و بیشتر تقسیم می شوند.
00:03:30 اگر من آن را اشاره نمی کند، هر دو تقسیم بندی و نمونه
00:03:34 دارای کیفیت بالاتر با اعداد بالاتر
00:03:37 و تقریبا همیشه 8 به طور پیش فرض است، 16 است با کیفیت عالی
00:03:42 و من هرگز گذشته که رفته ام، اما 32 است
00:03:44 بسیار حداکثر نظری خود را،
00:03:47 شما چند مورد کوچک دارم.
00:03:50 در اینجا GI نیروی بی رحم خود را، در برخی از زیر مجموعه های بیشتر وجود دارد
00:03:53 وجود دارد و شما متوجه خواهید آن را 8 به طور پیش فرض، و همچنین.
00:03:56 همچنین در اینجا، ما یک نمونه تصویر
00:03:58 با تقسیم بندی بیشتر است.
00:04:00 این، در واقع، طیف وسیعی از حداکثر و حداقل است.
00:04:02 که در آن است برای ویرایشگر گزینه.
00:04:05 اجازه دهید در مورد مواد صحبت کنید.
00:04:07 در این پنگوئن پوست پرتقال، شما متوجه خواهید شد ما
00:04:11 براقیت، ما باید خنثی ما
00:04:13 و در اینجا تقسیم بندی است.
00:04:15 در استاندارد ما، 8 به طور پیش فرض وجود دارد.
00:04:19 ما می توانید آن را تا 16 دست انداز، دوباره
00:04:21 32 می خواهم یک حداکثر نظری باشد.
00:04:24 ما در حال رفتن به زوم به عقب و همچنین در حال حاضر مشابه
00:04:27 تنظیمات برای چراغ در این صحنه.
00:04:30 ما قصد داریم به انتخاب این نور در بالا.
00:04:32 اگر آن را قبلا انتخاب نشده است ما باید شی،
00:04:34 شما می خواهید به پایین به نور،
00:04:37 تنظیمات شدت ما وجود دارد،
00:04:38 و در اینجا ما عبارتند از: تقسیم بندی.
00:04:40 باز هم، به طور پیش فرض 8، 16 خواهد بود با کیفیت عالی
00:04:43 32 به عنوان یک حداکثر نسبتا نظری،
00:04:45 که من هرگز استفاده می شود.
00:04:47 بیایید به حالت های رنگی
00:04:50 و فقط روکش با گفتن ما فقط تحت پوشش
00:04:52 تنظیمات کیفیت است که شما ممکن است می خواهم به بررسی
00:04:55 اگر رندر کاملا به عنوان انتظار نمی رود
00:04:57 و شما علاقه مند بودن بسیار NERDY است.
00:05:00 با این حال، از V-Ray می توانید تمام نیازهای خود را با کیفیت ساده،
00:05:03 اگر این زمینه نگرانی است، پس از اتمام
00:05:05 ویدئو در ایستگاه از پیش تنظیم در گزینه های VR.