دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

illustrator آموزش ایلوستریتور آموزش افترافکت After Effects ادوبی فتوشاپ Photoshop پریمیر پرو Premiere Pro راینو Rhino

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

illustrator آموزش ایلوستریتور آموزش افترافکت After Effects ادوبی فتوشاپ Photoshop پریمیر پرو Premiere Pro راینو Rhino

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافکی انیمیشن : ساخت وکتور با ایلوستریتور illustrator و جلوه های ویژه سینمایی ادوبی افترافکت adoby After Effects دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن

طبقه بندی موضوعی

آموزش راینو

 

 

آموزش حرفه ای انیمشن سازی راینو  Rhino 2016

 
 
 
 
 
 
 

در این ویدئو، من قصد دارم به بررسی گروهی از تنظیمات

00:00:02 که هر دو بر کیفیت تصویر خود را.

00:00:04 بدون این درک، آن را راه خیلی آسان

00:00:07 به صرف ساعت افزایش سرعت تنظیمات و رندر

00:00:09 بارها و بارها، به امید بهبود.

00:00:12 از V-Ray است بسیاری از تنظیمات موثر بر کیفیت،

00:00:14 در حالی که کرگدن تنها یکی است.

00:00:16 بنابراین اجازه دهید شروع وجود دارد برای اولین بار.

00:00:18 قبل از اینکه من به شما نشان دهد، من قصد دارم به سوئیچ را به حالت سایه بان دار.

00:00:22 من قصد دارم به زوم بر روی برخی از این هندسه گرد.

00:00:26 تنظیمات ما به دنبال در است به نام "بارگزاری مش"

00:00:29 و این فقط یک تقریب دید است

00:00:31 هندسه nurb است، بنابراین شما همیشه در حال دیدن

00:00:32 مثلث کوچک که می توان کوچک بالا یا پایین به عنوان مورد نیاز است.

00:00:38 اینها تنها در نمای فقط برای بازخورد سریعتر.

00:00:41 در اینجا ما شاهد شکاف کمی کشیدن دور.

00:00:44 ما یک مثال بهتر اینجا

00:00:47 در پشت این تلویزیون است.

00:00:49 شما توجه به این که هندسه می خواهد به فوق العاده صاف

00:00:53 اما ما باید این بخش مستقیما jaggy کمی.

00:00:56 کسانی که ظاهر خواهد شد که به عنوان ناهموار ارائه شده است.

00:00:59 اجازه دهید آن را حل کنند.

00:01:00 ما در حال رفتن به بالا برود به ابزار، گزینه

00:01:03 و در بالا بسیار تحت خواص سند

00:01:06 ما مش، ​​به طور پیش فرض، معمولا،

00:01:09 چند شما می توانید این تغییر، آن دندانه دار و سریع تر است.

00:01:12 چه ما میخوایم انجام دهید فقط آن را تغییر دهید به صاف و کندتر است.

00:01:16 به محض این که ما به پیش نمایش و یا OK آن را به بازسازی

00:01:19 که دید مش، آن را به صورت کاملا کمی نرم و صاف

00:01:23 بنابراین یک نگاه که حق لبه گرد را

00:01:26 بعد از چرخ نخ ریسی اتمام.

00:01:27 وجود دارد، در حال حاضر آن را بسیار نرم و صاف.

00:01:30 در حال حاضر، اگر شما هندسه خاص که در آن

00:01:32 آن را صاف به اندازه کافی، به هر حال، به عنوان ما زوم کردن

00:01:35 آن را به طراوت هندسه دیگر در صحنه است.

00:01:38 شما برخی از تاخیر اطلاع می دهد.

00:01:40 هر حال، من در مورد چگونگی صحبت کردن

00:01:41 گرفتن هندسه حتی صاف تر.

00:01:44 بیایید این حوزه کمی ساده در اینجا انتخاب کنید

00:01:47 و تحت شی بر خواص،

00:01:50 ما در حال رفتن به جلو و پایین در اینجا تا

00:01:52 ما را وادار به ارائه تنظیمات مش.

00:01:55 ما در حال حاضر استفاده می شود به طور پیش فرض این صحنه،

00:01:58 ما از دندانه دار به نرم و صاف رفت.

00:02:00 ما همچنین می توانید مش اشیای منحصر به فرد را تغییر دهید.

00:02:03 سفارشی را انتخاب کنید و با کلیک بر روی دکمه تنظیم،

00:02:07 و در اینجا شما می توانید ببینید که در آن 65٪ است.

00:02:11 ما باید خاموش هواپیماهای ساده و بافت،

00:02:13 و سپس شما همچنین می توانید به کنترل های ساده بروید و

00:02:15 شما می توانید در اینجا مشاهده کنید ما در وسط است.

00:02:17 شما می توانید به حداکثر خم که یا

00:02:19 بازگشت به کنترل دقیق و شما متوجه خواهید

00:02:22 آن را تا در 100٪ و یا 1.0.

00:02:26 اگر شما ضربه خوب، که یک شی در حال حاضر دور نرم و صاف،

00:02:30 اگر چه احتمالا یک جهش بزرگ نیست

00:02:31 از آن در حال حاضر پری تمیز بود.

00:02:34 که آن را برای تنظیمات کیفیت کرگدن،

پرش 00:02:36 اجازه دهید بیش از به V-Ray است.

00:02:38 من باید معمولا به ذکر است که، شما نمی خواهید

00:02:41 یا نیاز به لمس این تنظیمات ظریف

00:02:44 به دلیل آن را به مراتب بهتر به آنها را کنترل

00:02:45 با ایستگاه از پیش تنظیم، که بعدا خواهیم داد.

00:02:47 اما، پس از شما کارشناسی ارشد اصول آن را بسیار خوب می دانم

00:02:50 که در آن این مرجع می باشد.

00:02:52 کلمات کلیدی ما در حال رفتن به دنبال

00:02:54 نمونه ها و تقسیم بندی هستند.

00:02:56 این در مکان های مختلف در سراسر از V-Ray در بر داشت.

00:02:59 بیایید به ویرایشگر گزینه های ما بروید

00:03:02 و ما برای اولین بار در مورد نمونه صحبت کنید.

00:03:05 من قصد دارم برای پیدا کردن یک نمونه از این تحت نمونه DMC

00:03:09 و در اینجا شما حداقل نمونه را ببینید.

00:03:11 این در حال حاضر در 8 تعیین می کنند، که فقط یک مثال است.

00:03:14 شما لیست به مراتب بیشتر از دیدن

00:03:16 تقسیمات در رابط کاربری از V-Ray.

00:03:19 اجازه دهید یک نگاه یک زن و شوهر از آن.

00:03:21 تحت نقشه تابش ما تقسیم بندی

00:03:24 برای این تنظیمات نیمکره است که skydome گوارش،

00:03:28 پس از آن می تواند بیشتر و بیشتر تقسیم می شوند.

00:03:30 اگر من آن را اشاره نمی کند، هر دو تقسیم بندی و نمونه

00:03:34 دارای کیفیت بالاتر با اعداد بالاتر

00:03:37 و تقریبا همیشه 8 به طور پیش فرض است، 16 است با کیفیت عالی

00:03:42 و من هرگز گذشته که رفته ام، اما 32 است

00:03:44 بسیار حداکثر نظری خود را،

00:03:47 شما چند مورد کوچک دارم.

00:03:50 در اینجا GI نیروی بی رحم خود را، در برخی از زیر مجموعه های بیشتر وجود دارد

00:03:53 وجود دارد و شما متوجه خواهید آن را 8 به طور پیش فرض، و همچنین.

00:03:56 همچنین در اینجا، ما یک نمونه تصویر

00:03:58 با تقسیم بندی بیشتر است.

00:04:00 این، در واقع، طیف وسیعی از حداکثر و حداقل است.

00:04:02 که در آن است برای ویرایشگر گزینه.

00:04:05 اجازه دهید در مورد مواد صحبت کنید.

00:04:07 در این پنگوئن پوست پرتقال، شما متوجه خواهید شد ما

00:04:11 براقیت، ما باید خنثی ما

00:04:13 و در اینجا تقسیم بندی است.

00:04:15 در استاندارد ما، 8 به طور پیش فرض وجود دارد.

00:04:19 ما می توانید آن را تا 16 دست انداز، دوباره

00:04:21 32 می خواهم یک حداکثر نظری باشد.

00:04:24 ما در حال رفتن به زوم به عقب و همچنین در حال حاضر مشابه

00:04:27 تنظیمات برای چراغ در این صحنه.

00:04:30 ما قصد داریم به انتخاب این نور در بالا.

00:04:32 اگر آن را قبلا انتخاب نشده است ما باید شی،

00:04:34 شما می خواهید به پایین به نور،

00:04:37 تنظیمات شدت ما وجود دارد،

00:04:38 و در اینجا ما عبارتند از: تقسیم بندی.

00:04:40 باز هم، به طور پیش فرض 8، 16 خواهد بود با کیفیت عالی

00:04:43 32 به عنوان یک حداکثر نسبتا نظری،

00:04:45 که من هرگز استفاده می شود.

00:04:47 بیایید به حالت های رنگی

00:04:50 و فقط روکش با گفتن ما فقط تحت پوشش

00:04:52 تنظیمات کیفیت است که شما ممکن است می خواهم به بررسی

00:04:55 اگر رندر کاملا به عنوان انتظار نمی رود

00:04:57 و شما علاقه مند بودن بسیار NERDY است.

00:05:00 با این حال، از V-Ray می توانید تمام نیازهای خود را با کیفیت ساده،

00:05:03 اگر این زمینه نگرانی است، پس از اتمام

00:05:05 ویدئو در ایستگاه از پیش تنظیم در گزینه های VR.

->