دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

illustrator آموزش ایلوستریتور آموزش افترافکت After Effects ادوبی فتوشاپ Photoshop پریمیر پرو Premiere Pro راینو Rhino

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

illustrator آموزش ایلوستریتور آموزش افترافکت After Effects ادوبی فتوشاپ Photoshop پریمیر پرو Premiere Pro راینو Rhino

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافکی انیمیشن : ساخت وکتور با ایلوستریتور illustrator و جلوه های ویژه سینمایی ادوبی افترافکت adoby After Effects دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن

طبقه بندی موضوعی


دانلود رایگان تمام آبجکت  های مورد نیاز برای کارهای سه بعدی راینو : 

درخت گل گیاه فضای سبز

در این فیلم بحث می کنیم استراتژی برای همراهان است که عناصر مورد استفاده برای مقیاس، بافت، و یا فقط به طور کلی سرد دکوراسیون. بنابراین تصور کنید چقدر خسته کننده خود را ارائه بدون هیچ گونه افراد یا درختان یا علف باشد. شما نمی خواهید این به مانند وجود دارد نگاه کنید یک جنگ بود و همه شهر را ترک. من این به سه پایه شکسته ام راه ما می توانیم عناصر همراهان اضافه کنید. من میخوام از طریق این و لیست جوانب مثبت و منفی هر یک از. تا برای اولین بار 3D هندسه است. این مثال ما به دنبال در یک مدل 3D یک دختر کوچک با برخی از نقشه های بافت با وضوح بسیار بالا. بنابراین جوانب مثبت آشکار است.

00:00:35 این به نظر می رسد، ما در حال گرفتن سایه خوب در او

00:00:38 و او را در صحنه و همچنین بازتاب رفتن هر دو روش.

00:00:42 منفی و این نوع از جزئی

00:00:45 به شما به عنوان فایل های بزرگتر و رندر کمی کندتر است.

00:00:48 واقعیت این است این است که یک معامله بزرگ نیست.

00:00:51 کامپیوترها بسیار سریع تر و V-Ray است

00:00:53 کارآمد تر با هر و هر نسخه است.

00:00:56 روش دوم 2D است

00:00:58 که گاهی با نام مستعار "مقوا برش".

00:01:01 بنابراین جوانب مثبت این روش ...

00:01:03 یکی از جوانب مثبت آن کمی سریع تر به ارائه.

00:01:06 علاوه بر این آن را به یک اثر بسیار کوچکتر

00:01:08 به اندازه فایل و آن را می توانید با نگاه خیلی خوب است.

00:01:11 منفی که به نظر می رسد واقعا بد

00:01:13 از زاویه اشتباه و یا زوایای بالا.

00:01:16 سایه می تواند گاهی اوقات واقعا خراب کرد

00:01:19 و شما به طور معمول باید به حرکت

00:01:20 این بچه ها را به صورت دوربین.

00:01:23 شما می توانید یک پسر در سمت راست مشاهده کنید.

00:01:24 او کاملا تراز وسط قرار به طوری که احتمالا ارائه خواهد درست است.

00:01:28 با این حال آن مرد 2D در سمت چپ است زاویه دار شده است

00:01:31 کمی بیش از حد بنابراین ما در حال

00:01:32 تو نوع اعوجاج وجود دارد.

00:01:34 اجازه می دهد چک کردن رندر.

00:01:35 تکنیک های 2D و Cardboad قطع جریان استفاده می شود

00:01:38 بسیار مهم تر زمانی که فن آوری های پیشرفته کمتر بود.

00:01:41 با این حال من آن را توصیه نمی و ما

00:01:43 میخوام نه پوشش این همه در باقی مانده از این دوره است.

00:01:46 روش سوم و نهایی به هندسه

00:01:48 در صحنه خود را است که در واقع هیچ هندسه.

00:01:52 پس چه معنا است؟ فتوشاپ!

00:01:54 این نیز به عنوان پست پردازش اشاره

00:01:57 و یا فقط ارسال برای کوتاه است.

00:01:58 مزیت بزرگ در اینجا طرفدار بزرگ

00:02:00 است آن طول می کشد هیچ وقت اضافی برای ارائه.

00:02:04 ما کنترل کامل بر قرار دادن عناصر،

00:02:06 و این می تواند بسیار سریعتر به ایجاد تغییرات.

00:02:10 منفی خواهد بود است می تواند کمی زمان بیشتری را

00:02:13 اگر شما شروع به گرفتن بیش از حد بسیاری از تغییرات.

00:02:16 است که معمولا بسیار جزئی.

00:02:18 در این مثال من صحنه ارائه شده است.

00:02:20 بدون کانال ما هیچ آسمان در همه!

00:02:23 که من کنترل بیشتری می دهد در اینجا

00:02:25 در فتوشاپ زمانی که من به اسلاید بعدی بروید

00:02:28 و در حال حاضر من می توانم در هر نوع از ابرها پاپ

00:02:30 یا آسمان که من می خواهم و حرکت آنها را در اطراف.

00:02:33 به عنوان مثال بزرگ از مزایای اینجا

00:02:35 این است که شما می توانید تصور کنید اگر شما می خواهم صرف

00:02:37 ساعت های بسیاری ارائه یک صحنه واحد.

00:02:39 و سپس خواسته شد به حذف برخی از درختان

00:02:42 یا ابر یا هر طوری که شده است

00:02:45 یک مشکل در همه اگر شما در فتوشاپ است.

00:02:47 شما در واقع می تواند فقط به نوبه خود آن لایه را خاموش،

00:02:49 فایل دوباره ذخیره کنید و شما انجام می شود.

00:02:51 پس این می تواند تا حد زیادی در دوباره رندر چند بار نجات دهد.

00:02:54 نوک نهایی من به اشتراک گذاری است که برای حفظ

00:02:57 چیزهای سازمان یافته و در لایه های جداگانه.

00:03:00 بنابراین اگر شما به پالت لایه من نگاه

00:03:01 شما می توانید ببینید که من نگه داشته ام

00:03:03 عنصر ساختمان جداگانه از تمام همراهان.

00:03:06 توجه کنید که درختان و مردم

00:03:08 و حتی مبلمان در داخل جدا می شود.

00:03:11 این واقعا می تواند به شما کمک کند تمرکز

00:03:12 در طراحی ساختمان و سریعتر انجام می شود.

00:03:15 من به طور معمول نگه داشتن همه لایه همراهان خاموش

00:03:18 به طوری که آنها در سر راه من نیست و من می توانید حداکثر سرعت است.

00:03:21 بنابراین اساسا من گفت: شما واقعا نیاز

00:03:23 همراهان تا پایان

00:03:24 زمانی که شما آماده برای ارائه کنید.

00:03:26 این استراتژی اساسی من استفاده کنید و توصیه می شود.

00:03:29 برای اغلب موارد شما همچنین می توانید با استفاده از

00:03:30 مخلوطی از اشیاء 3D و ارسال پردازش.

00:03:34 هیچ قواعد مطلق به جز وجود دارد

00:03:35 به هر بهترین کار برای شما و مهلت خود را.

->