در این فیلم، آموزش فارسی راینو pdf ما چند استراتژی های کلیدی بررسی من کتاب آموزش راینو در مورد چگونگی پیدا و مواد استفاده برای بهترین نتایج در صحنه های خود را.این ها همه راهنمایی بسیار ساده است دانلود رایگان آموزش راینو در معماری زمانی که شما آماده فایل 3d خود را برای مواد و رندر. Rhino بیایید پرش به جلو و زیرچشمی نگاه کردن دزدکی حرکت کردن در چه رندر با نگاه مانند با تمام مواد نهایی در. کردم این از پیش رندر شده در اینجا، بنابراین شما می توانید ببینیدما کتاب آموزش راینو هنوز درختان و یا مردم نشده است......
دانلود رایگان آموزش ترفندهای مدلسازی معماری راینو Rhino
دانلود آموزش مدلسازی متریال سازی رندر معماری راینو
کسانی که می آیند بعد، اما این انتقال را شامل تمام مواد در کل صحنه. اجازه دهید به جلو و بستن آن در حال حاضر. من از شما سوئیچ را به نمای پرسپکتیو با دو بار کلیک بر روی زبانه دید است. یک عدد کلید سطح از جزئیات مورد نیاز استشگفت انگیزی کم است. برای مثال، آن را در مناطق شما نمی بینم خیلی درهم و برهم. این بخش زیر است.9 ما می توانیم در اینجا زوم، بنابراین تعداد زیادی از اشکال اشکال بسیار ساده است. در حال حاضر، به همین دلیل ما می توانید با ایناست کتاب آموزش راینو که محیط بسیار پویا است، و بسیاری از جزئیات لبه کوچک به طور کامل از دست داد. نکته من می خواهم را به یک طراحی قوی است با نور واقعا خوب می توانید نجات از مواد بد گاه به گاه. در حال حاضر، این است که واقعا یک ماده نیست، اما من قصد دارم به شما توپوگرافی من نشان می دهد و چه آسان از این برای ایجاد شد.من قصد دارم به خاموش کردن لایه توپوگرافی،و سپس، در اینجا منحنی ساخت و ساز هستند، تا این زمین چمن کل توسط شش منحنی ساخته شده است. در واقع، من فقط ایجاد یک، آن کتاب آموزش راینو را پنج بار کپی،و سپس تغییرات جزئی به دیگران ساخته شده است.
00:01:33 من قادر به ایجاد این چشم انداز نورد بود،
00:01:36 تا با کسانی که انتخاب شده، من فقط رفت و به سطح، انبار،
00:01:39 زدن کلید OK و این دقیقا همان چگونه من ساخته شده توپوگرافی.
00:01:43 بسیاری از اوقات همه چیز راحت تر از شما فکر می کنم.
00:01:46 اجازه دهید به جلو و از که خلاص شوید.
00:01:49 روشن توپو دیگر من پشت در،
00:01:51 به طوری که به ارمغان می آورد تا کلید شماره دو،
00:01:52 و این داشتن یک کتابخانه از مواد با کیفیت.
00:01:55 این مهم است که شما سعی نکنید به طراحی مجدد
00:01:57 مواد در هر پروژه، بنابراین این یک راه بسیار خوبی است
00:02:00 به کار هوشمند اما نه سخت است.
00:02:03 توسط مواد، منظور من این می تواند
00:02:04 با یا بدون نقشه های بافت اما استفاده
00:02:06 توسط V-Ray را در هر پروژه.
00:02:08 اجازه دهید یک نگاه ویرایشگر مواد ما،
00:02:10 و شما متوجه من کاملا چند در این صحنه.
00:02:13 ما در مورد برخی از این صحبت اما نه همه،
00:02:15 اما این فقط شما نشان می دهد در بسیاری وجود دارد
00:02:16 که در این صحنه.
00:02:18 در پروژه بعدی، من ممکن است قادر به استفاده از نیمی از این
00:02:20 و صرفه جویی در مقدار زیادی از زمان.
00:02:21 کلید، هر چند، شما باید به کمی سازمان یافته
00:02:23 و قادر به پیدا کردن کسانی که در این پروژه است.
00:02:27 در حال حرکت کردن به تعداد کلید سه،
00:02:29 من توصیه شما را به تصاویر خود.
00:02:32 راه برای انجام این کار است گرفتن عکس از یک ماده است.
00:02:35 فقط مطمئن شوید که هیچ سایه عبور از آن وجود داشته باشد
00:02:38 و نور به عنوان حتی ممکن است.
00:02:40 شما همچنین می توانید یک ماده از ابتدا در فتوشاپ است.
00:02:44 تعداد کلید چهار می شود گاهی اوقات به اندازه کافی خوب می تواند بزرگ.
00:02:48 توسط منظورم شما لازم نیست که به انجام
00:02:50 آزمون رندر اضافی در صورت بهبود
00:02:52 تبدیل شده است بسیار، بسیار کوچک است.
00:02:54 بسیاری از اوقات شما می توانید آن نیشگون گرفتن و کشیدن
00:02:56 با سطوح فرمان از V-Ray
00:02:58 و یا فقط آن را به فتوشاپ.
00:03:00 کل این مراحل را به نام
00:03:01 پس از پردازش، و یا ارسال برای کوتاه است.
00:03:04 ما که بعدا پوشش، و همچنین.
00:03:07 کلیدی شماره پنج است که تقریبا تمام مواد استفاده می شود
00:03:09 در راه به طور کلی همان.
00:03:11 ما برای اولین بار یک قطعه از هندسه را انتخاب کنید،
00:03:14 و سپس ما مواد برای رسیدن به آن اعمال می شود را انتخاب کنید.
00:03:17 اگر به نظر می رسد خوب، شما در واقع انجام می شود.
00:03:19 گاهی اوقات، شما نیاز به تنظیم کاشی کاری
00:03:22 با استفاده از یک ویجت نقشه برداری UVW برای کنترل بیشتر.
00:03:26 در نهایت، شما ممکن است مجبور به نیشگون گرفتن و کشیدن
00:03:28 دست انداز یا جابجایی تنظیمات
00:03:30 اگر شما به دنبال یک کمی
00:03:32 از یک بافت است که سطح.
00:03:34 کلیدی ششم و نهایی من این است
00:03:36 واقعا همه چیز در مورد طراحی.
00:03:40 هر زمان که شما در حال کار با مواد،
00:03:41 آنها فقط می تواند تا آنجا برای مخفی کردن یک طراحی بد.
00:03:44 برای کمک به شما در طراحی تمرکز،
00:03:46 ما شده است هزینه های زیادی از زمان رندر
00:03:48 با مواد زیر پا بگذارند به طوری که ما می تواند تمرکز
00:03:51 نه تنها در فرم اما قرار گرفتن در معرض دوربین.
00:03:53 اگر شما یاد می آورند، که تنظیم قرار گرفته است
00:03:56 در تنظیمات جهانی.
00:03:58 نگاهی سریع اینجا.
00:04:01 تحت سوئیچ جهانی، این