دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

illustrator آموزش ایلوستریتور آموزش افترافکت After Effects ادوبی فتوشاپ Photoshop پریمیر پرو Premiere Pro راینو Rhino

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

illustrator آموزش ایلوستریتور آموزش افترافکت After Effects ادوبی فتوشاپ Photoshop پریمیر پرو Premiere Pro راینو Rhino

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافکی انیمیشن : ساخت وکتور با ایلوستریتور illustrator و جلوه های ویژه سینمایی ادوبی افترافکت adoby After Effects دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن

طبقه بندی موضوعی

آموزش راینو

 

 

آموزش مدل سازی برای معماران نرم افزار راینو 

 

 

در این ویدئو، من می خواهم برای پوشش

00:00:01 برخی از رایج ترین شرایط

00:00:03 استفاده شده توسط 3D حرفهایها مثل من.

00:00:05 این شرایط که بسیاری از دوره های آموزشی

00:00:06 فرض شما در حال حاضر

00:00:07 و هیچ وقت زحمت توضیح

00:00:09 که سوار من به اندازه کافی دیوانه

00:00:11 به این یکی ویدیو فقط به تعاریف.

00:00:14 این یک لیست بسیار کوتاه است

00:00:15 بنابراین در مورد نیاز به یادگیری نگران نباشید

00:00:16 یک زبان جدید.

00:00:17 ما با مدت شروع کردن،

00:00:19 روشنایی جهانی یا GI.

00:00:22 در حال حاضر این یک الگوریتم رندر سرد و یا موتور است.

00:00:25 شما حتی می توانید آن را یک فرآیند

00:00:27 است که توسط V-Ray و نرم افزار های دیگر استفاده می شود

00:00:29 برای محاسبه حتی روشنایی را برای نرم

00:00:32 سایه و نور نرم،

00:00:34 آن را بسیار آسان به راه اندازی و استفاده است.

00:00:36 در اینجا یک مثال را به سمت راست است

00:00:38 از پنگوئن و شما می توانید ببینید

00:00:40 که نور بسیار حتی

00:00:43 و سایه بسیار نرم هستند

00:00:44 به طور مستقیم زیر پنگوئن پا.

00:00:46 در حال حاضر آن نیز شایان ذکر است،

00:00:48 از V-Ray است که به استفاده از

00:00:49 دو رندر موتور در سری.

00:00:52 یکی از اولین خواهد شد محاسبه GI

00:00:54 یا روشنایی جهانی.

00:00:55 موتور رندر دوم

00:00:57 یا فرآیند به نام ری ردیابی.

00:01:01 حالا در اینجا یک مثال از یک رندر است

00:01:02 با استفاده از فرآیندهای اثری تنها ray می باشد.

00:01:05 از V-Ray با استفاده از موتورهای نوع ردیابی اشعه

00:01:07 برای پاس دوم که شامل

00:01:09 مانده ثانویه و جزئیات.

00:01:11 این نور ناشی است

00:01:13 از نور خاص در صحنه،

00:01:15 مانند نور مستطیل شکل است.

00:01:16 در حال حاضر یکی از راه های شما می توانید این را تشخیص

00:01:18 است که ما باید سایه بسیار واضح تر

00:01:20 زیر پنگوئن در اینجا.

00:01:22 ما همچنین برجسته بسیار متمایز است.

00:01:24 همچنین در پس زمینه، شما متوجه خواهید شد

00:01:26 آن را بطور قابل توجهی تیره تر،

00:01:27 که در آن یکی دیگر بسیار سبک تر بود

00:01:29 تقریبا ناپدید و این به دلیل

00:01:30 ما با استفاده از نوع کوچکتر از تعریف

00:01:33 چراغ مستطیل شکل است که تنها می تواند روشن

00:01:35 برای یک فاصله خاص.

00:01:37 خوب، موضوع بعدی تا پنجره سقفی یا گنبد نور است.

00:01:43 این دو نوع مختلف از V-Ray از GI هستند.

00:01:46 هر دو از این استفاده از یک گنبد به عنوان اگر آن

00:01:48 آسمان درخشان به بازیگران حتی نور را به یک صحنه.

00:01:52 در حال حاضر من یک گنبد در اینجا به شما نشان دهد کردم

00:01:55 اما شما هرگز این در صحنه را ببینید.

00:01:57 این بیشتر از گنبد خیالی است.

00:01:59 برای به دست آوردن نتایج حاصل از این گنبد خیالی،

00:02:01 شما را مجبور به انجام رندر

00:02:02 و شما نمی خواهد آن را در پورت دیدگاه را ببینید.

00:02:04 من ذکر دو نوع وجود دارد،

00:02:06 نورگیر یا گنبد نور است.

00:02:08 ما می شود با استفاده از پنجره سقفی تنها

00:02:09 برای اکثریت این دوره است.

00:02:11 در پیوند با، ما باید تصویر را به روشنایی پایه.

00:02:16 پس از آن نیز با استفاده از یک گنبد است که

00:02:18 برای محیط زیست و ما نمی بینیم

00:02:21 اما ما در حال گرفتن یک تصویر

00:02:23 و بسته بندی آن را در اطراف که محیط زیست است.

00:02:25 بنابراین در اینجا شما می توانید آن را از در خارج را ببینید

00:02:27 و اگر ما در زوم، این چیزی است

00:02:30 گرافیک من ایجاد مانند اصل نگاه کرد.

00:02:33 پس از آن فقط یک شیب ساده است

00:02:34 رفتن از سیاه و سفید به خاکستری است.

00:02:36 و من فقط به سرعت در فتوشاپ،

00:02:38 یک زن و شوهر از اشکال به خود جلب کرد برای شبیه سازی

00:02:39 چراغ که اگر آن را در یک استودیو بود.

00:02:42 بنابراین مزیت استفاده از این

00:02:43 بیش از پنجره سقفی است که یک رنگ،

00:02:45 است که ما باید تغییرات بیشتر است.

00:02:47 ما مناطق نور و تاریکی

00:02:49 است که زمانی که ارائه شده، بسیار بیشتر خواهد شد نگاه

00:02:51 واقعی به دلیل تغییر

00:02:53 از آن رنگ ریخته گری نور را به صحنه.

00:02:57 تعریف نهایی دو قسم است.

00:03:00 بیایید شروع کردن با یک

00:03:01 شما بیشترین آشنایی را با و است که

00:03:03 LDR یا پایین محدوده دینامیکی.

00:03:07 یک مثال فایل که می تواند یک JPG.

00:03:09 شما ممکن است مطمئن شوید که آن را به 8 بیت.

00:03:12 چه شما احتمالا می دانید،

00:03:13 است که به شما می دهد 255 سایه

00:03:16 هر دو R، G، B و، هر سه،

00:03:19 و در نتیجه تقریبا 16.7 میلیون رنگ.

00:03:23 و من یک مثال از یک چرخ رنگ کردم

00:03:25 شناور در بالای سر پنگوئن

00:03:27 فقط برای مرجع.

00:03:29 در حال حاضر مقدار رنگ در LDR

00:03:32 نیز توسط بسیاری از ناظران همسان.

00:03:34 بنابراین طیف وسیعی از یک تصویر LDR، مانند یک JPG،

00:03:38 یک بازی کامل برای همه ناظران است

00:03:40 که همان مقدار

00:03:42 از رنگ و یا فضای رنگ.

00:03:44 این حال، این یک مسابقه بد است

00:03:46 برای جهان واقعی است.

00:03:47 تصور کنید رفتن خارج و به دنبال اولین

00:03:50 در زیر یک سنگ و سپس به آسمان.

00:03:52 من فکر می کنم شما می خواهم دیدن همه موارد است که بیشتر وجود دارد

00:03:53 از 255 سایه از ارزش بین کسانی

00:03:56 دو ​​محل، به طوری که فرمت فایل های جدید

00:04:00 یا جدیدتر از HDR اختراع شده است

00:04:03 برای حل این مشکل است.

00:04:05 فرمت فایل معمولی است .HDR

00:04:08 و به جای 8 بیتی، آن را 16 و تا 32- کمی.

00:04:11 که به شما R، G و B را

00:04:13 تا و یا گاهی اوقات بیشتر،

00:04:15 65،000 سایه که در نتیجه در

00:04:18 به معنای واقعی کلمه تریلیون رنگ.

00:04:21 بنابراین آن را شایان ذکر همچنین که از V-Ray

00:04:23 خواهد شد با استفاده از محاسبات HDR در تمام

00:04:25 از آن تفاسیر است.

00:04:27 اگرچه، هنگامی که شما به تفاسیر کامل،

00:04:29 شما امکان صرفه جویی به یک LDR مانند JPG.

00:04:32 به طوری که به ارمغان می آورد تا به این سوال،

00:04:33 اگر تصاویر HDR حاوی اطلاعات بیشتر

00:04:37 که یک مانیتور می توانید با این نشان

00:04:39 محدوده بالاتر از ارزش ها،

00:04:40 چرا ما مهم است؟

00:04:42 خوب استفاده از ابزار ساده در V-Ray،

00:04:44 شما می توانید فشار یا تغییر برخی از این

00:04:47 محدوده ای از مقادیر را به جایی که

00:04:49 مانیتور می توانید ببینید.

00:04:50 نتیجه یک بسیار بیشتر

00:04:52 تصویر اشباع شده با رنگ های زنده.

00:04:55 به هر حال، این ابزار بسیار

00:04:56 مستقیم به جلو برای استفاده، اما ما فقط

00:04:58 توان پوشش آنها را به سمت پایان

00:04:59 از دوره پس از ما اصول اولیه پوشش داده ایم.

->