دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

illustrator آموزش ایلوستریتور آموزش افترافکت After Effects ادوبی فتوشاپ Photoshop پریمیر پرو Premiere Pro راینو Rhino

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

illustrator آموزش ایلوستریتور آموزش افترافکت After Effects ادوبی فتوشاپ Photoshop پریمیر پرو Premiere Pro راینو Rhino

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافکی انیمیشن : ساخت وکتور با ایلوستریتور illustrator و جلوه های ویژه سینمایی ادوبی افترافکت adoby After Effects دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن

طبقه بندی موضوعی



دانلود رایگان آموزش مدل سازی سه بعدی مبتدی

 تا پیش رفته راینو Rhino 3D Modeling




- Basics of Building Materials - Working with plaster and concrete

در این فیلم مواد، ما را در ارائه نگاه


با گچ و بتن. برای دیوار داخلی، من با استفاده از همان صاف

 گچ سفید از دیوار بیرونی از آنها هر دو متصل شده و چه هک،

00:00:11 آن را به من برخی از صرفه جویی در وقت.

00:00:13 اجازه دهید یک نگاهی به این دیوار گچ و خاک است.

00:00:16 این یکی من قصد دارم به دنبال در است.

00:00:18 اجازه دهید به ویرایشگر مواد است.


00:00:20 در اینجا دیوار گچ، در حال حاضر انتخاب شده است.

00:00:23 ما می توانیم یک پیش نمایش سریع انجام دهید، گرفتن احساس خوبی برای آن است.

00:00:25 اجازه دهید به بررسی برخی از تنظیمات آن است.

00:00:28 من مجموعه ای منتشر کردم نسبتا نور

00:00:30 اما هرگز کاملا سفید.

00:00:32 به یاد داشته باشید، ما می خواهیم برای جلوگیری از سفید خالص

00:00:34 یا سیاه و سفید برای هر گونه مواد.

00:00:36 دلیل آن این است تنها هیچ اتاق وجود دارد

00:00:37 به در جهت دیگر.

00:00:39 برای مثال، اگر ما سفید خالص بود

00:00:41 ما هرگز هر گونه برجسته را ببینید.

00:00:42 توسط حمایت کردن به رنگ خاکستری روشن، ما می توانیم مناطق ببینید

00:00:44 گرفتن کمی سبک تر که

00:00:46 یک مقدار زیادی از نور هدف قرار دادن آنها وجود دارد.

00:00:47 به نظر می رسد تنها راه واقعی تر. آمار درست است. یکی از چیزهای جدید ما نه

00:00:52 قبل از صحبت در مورد زبری است.

00:00:53 این می افزاید: فقط یک کمی از

00:00:55 شبیه سازی گرد و غبار بر روی سطح.

00:00:57 هر چیزی این است که این صاف و بزرگ، ما خواهید مطمئن شوید

00:01:00 به نظر می رسد واقعی تر و نه بیش از حد صاف. بازتابش بعدی است. این است که در واقع نسبتا کم اما دوباره، ما

00:01:08 یک دیوار روشن است که بسیار صاف است.

00:01:10 آن را هنوز هم به منعکس کننده مقدار زیادی از نور.

00:01:12 ما فقط نمی خواهم برای دیدن هر

00:01:13 بازتاب در آن از گچ آن است.

00:01:16 من قصد دارم به ضربه درست است.

00:01:17 براقیت در حدود 50 درصد به همان اندازه کم است

00:01:21 و در نهایت اجازه دهید به پایین به سمت پایین.

00:01:25 من یک bump map کردم اما این یک نقشه بافت طبیعی نیست.

00:01:27 اجازه دهید یک نگاه در اینجا در M-سواچ، آن را باز کند.

00:01:31 آنچه ما می بینیم در اینجا یک رویه است.

00:01:34 این یک فرمول سر و صدا است و اگر ما آن پیش نمایش،

00:01:37 شما می توانید ببینید که آن را تولید

00:01:38 نوع از سیاه و سفید تصادفی و سفید، به نوعی مانند یک شخص.

00:01:42 که فقط به ما کمک می کند، ما می دهد

00:01:43 تنوع کمی در سطح.

00:01:45 در معماری و ساخت و ساز، شما نیست

00:01:47 رفتن برای دیدن هر چیزی را فقط لیزری صاف.

00:01:49 آن را به برخی از تغییرات جزئی

00:01:51 و نوسانات بالا و پایین.

00:01:54 من تغییر اندازه به 0.01 و پس از این بود

00:01:56 زن و شوهر از ارائه آزمون.

00:01:58 من خوب کلیک کنید و طول می کشد مراقبت از گچ دیوار است.

0:02:02 من می توانم این در حال حاضر نزدیک؛ من در حال حاضر کردم این پیش رندر شده.

00:02:05 اجازه دهید یک نگاه که و من می خواهم به

00:02:07 شما معرفی به یکی دیگر از ویژگی های واقعا سرد.

00:02:09 اول، من قصد دارم به ضربه بافر.

00:02:12 از ویژگی های من در مورد به شما معرفی کنم

00:02:14 است انسداد محیط نامیده می شود.

00:02:17 این است و بدون آن ارائه شده است.

00:02:19 چه ما قصد داریم برای یک بار ما این را روشن نگاه کنید،

00:02:21 در واقع می توان گفت که در حال حاضر انجام می دهند.

00:02:22 من قصد دارم به رفتن به گزینه ها در نور غیر مستقیم.

00:02:25 در اینجا، نوع به سمت پایین،

00:02:27 منطقه انسداد محیط است.

00:02:29 اجازه دهید به جلو و تبدیل آن است.

00:02:31 من قصد دارم به ترک تمام تنظیمات در پیش فرض.

00:02:33 ما می توانید پیش بروید و بستن این.

00:02:35 انسداد محیط است دوباره از یک کلمه واقعا NERDY،

00:02:39 اما اساسا به معنی آن را به افزایش

00:02:41 جزئیات در مناطق کوچک و مناطقی که متقاطع.

00:02:46 این اصطلاح از محیط است که فضای کلی

00:02:48 و انسداد که مسدود معنی.

00:02:52 به خصوص در این شیار کوچک خواهیم دید که تیره تر کنید.

00:02:55 همچنین، در طول این جرز دار بالا به دلیل آن را نیز از پنهان

00:02:58 خورشید و آن را متقاطع سطح است.

00:03:01 ما جزئیات کمی بیشتر یا افزایش وجود دارد.

00:03:04 شاید ما به همراه این لبه دیدن برخی از و

00:03:06 قطعا در پایین دیوار. با روشن، من قصد دارم به استفاده از کوچک من

برش های کوتاه، این قوری کوچک در اینجا.

00:03:13 این تنها بدان معنی آن را به ارائه دید

00:03:14 آخرین نمایش در این نقطه همان حق در اینجا.

00:03:17 بیایید آن رفتن و نگاهی به.

00:03:22 خوب، آن را دوباره ارائه شده با انسداد محیط در

00:03:25 و در اینجا ما شاهد قطعا

00:03:27 مناطق تیره تر در این شیار.

00:03:29 که مناطق از جزئیات کوچک است.

00:03:31 من متوجه تاریکی کمی بیشتر وجود دارد و یا بافت

00:03:34 در طول این لبه در اینجا و پایین در امتداد دیوار.

00:03:37 بسیار که در آن من حدس زده آن اتفاق می افتد.

00:03:39 کلیدی در اینجا است شما می توانید این را روشن اگر شما مناطق

00:03:42 که جزئیات کوچک و یا حتی اگر

00:03:44 شما دشت بزرگ ساده است.

00: 03: 6 این تقاطع بین آنها را بالا ببرد.

00:03:49 خوب، اجازه دهید این را ببندید.

00:03:51 من قصد دارم برای بستن که بیش از حد.

00:03:53 من قصد دارم به تغییر نمایش در اینجا.

00:03:55 من قصد دارم به بحث در مورد

00:03:56 عرشه بتنی در اینجا در ته ستون ها، که یکی دیگر از

00:03:59 کلمه معماری برای پلت فرم مطرح شده است.

00:04:03 من با استفاده از یک نقشه بافت به نام سنگ کوچک است.

00:04:06 این است که در واقع با شامل

00:04:08 از V-Ray اکسپرس؛ آن را در زیر سنگ تراشی است.

00:04:11 ما می توانید ببینید که در حال حاضر در اینجا اعمال و ما

00:04:13 برخی از پوسته پوسته شدن خوب و تکرار.

00:04:15 اجازه دهید به جلو و در ویجت نگاه

00:04:16 فقط برای دیدن چه خبر است وجود دارد.

00:04:18 کردم که انتخاب شده است.

00:04:19 ما به Properties بروید.

00:04:21 در اینجا نقشه برداری بافت است و نشان می دهد نقشه برداری.

0004: 24 من مشخص است که در مورد یک 10ft به X 10ft به

00:04:27 من مقیاس خوب و بازخورد بدهد.

00:04:30 اگر ما در اینجا زوم، ما می توانیم برخی از نقشه بافت را ببینید.

00:04:32 اینکه جمع آوری است.

00:04:34 مشکل من به زد، و این است

00:04:35 بسیار معمول است، بر روی پله ها است.

00:04:38 بیایید بزرگنمایی وجود دارد.

00:04:40 در حال حاضر اگر شما می توانید ببینید، آج افقی به نظر می رسد خوب است.

00:04:44 این سحر عمودی که در آن قطعا آغشته است.

00:04:47 بنابراین ما باید به تغییر از تخت

طرح 00:04:50 مسطح به نوع دیگری.

00:04:52 اجازه دهید به جلو و رفع که در حال حاضر.

00:04:54 ما می توانید پیش بروید و حذف هر نقشه بافت است وجود دارد.

00:04:57 این نوع از پیش فرض می شود.

00:04:59 به نظر می رسد آن را به مقیاس اشتباه است، این یک مشکل نیست.

00:05:01 در حال حاضر ما در حال رفتن به اضافه کردن یکی از جدید.

00:05:03 در این مورد، من قصد دارم به درخواست نقشه برداری جعبه.

00:05:06 خوب، من فقط رفتن برای پیدا کردن یک گوشه که من می توانم به ضربه محکم و ناگهانی.

00:05:09 ما فقط یکی از این لبه در اینجا انتخاب کنید.

00:05:12 در حال حاضر آن را برای سه امتیاز درخواست به دلیل آن یک مکعب است.

00:05:14 من فقط رفتن به تایپ اعداد دقیق.

00:05:16 من قصد دارم به استفاده 10x10x10 به طوری که ما می دهد همان

00:05:22 اندازه دقیق به عنوان یکی از تخت اما در حال حاضر ما با استفاده از یک مکعب.

00:05:25 من می پرسد اگر ما می خواهیم آن کلاه.

00:05:27 ما در حال رفتن به می گویند بله و بعد از

00:05:28 کمی تاخیر، آن را بررسی کنید.

00:05:32 هر آج و هر سحر است دقیق، طرح ریزی صحیح است.

00:05:37 ما ندارد برای شکستن این را به قطعات کوچک.

00:05:39 این یک تکنیک واقعا خوب است.

00:05:41 ما می توانید یک جعبه به تناوب پروژه افقی استفاده کنید

00:05:44 و عمودی، مهم نیست که راه سطح در حال حرکت است.

00:05:47 اجازه دهید به جلو و زوم کردن و انجام رندر نهایی ما

00:05:50 فقط مطمئن شوید که آن را به دنبال بسیار جذاب است.

00:05:52 من قصد دارم به دوبار کلیک وجود دارد و ما را دریافت کنید

00:05:54 رندر آغاز شده و من فقط سر زمانی که آن را انجام داده.

00:05:59 وجود دارد ما در رندر نهایی از گچ و

00:06:01 بتن ما فقط اضافه شده است.

00:06:03 در حال حاضر گچ و بتن متفاوت از دیگر

00:06:04 مواد اما آنها چالش های اضافی در حال حاضر زمانی انجام

00:06:07 در فضای روشن استفاده می شود.

00:06:09 به همین دلیل، من معمولا با آنها کمی تیره تا بیشتر

00: 6: 12 و پس از آن اضافه کردن یک بافت ظریف، یا از طریق

00:06:14 زبری مواد و یا یک bump map.



->