دانلود رایگان آموزش مدل سازی سه بعدی مبتدی
تا پیش رفته راینو Rhino 3D Modeling
- Basics of Building Materials - Working with plaster and concrete
در این فیلم مواد، ما را در ارائه نگاه
با گچ و بتن. برای دیوار داخلی، من با استفاده از همان صاف
گچ سفید از دیوار بیرونی از آنها هر دو متصل شده و چه هک،
00:00:11 آن را به من برخی از صرفه جویی در وقت.
00:00:13 اجازه دهید یک نگاهی به این دیوار گچ و خاک است.
00:00:16 این یکی من قصد دارم به دنبال در است.
00:00:18 اجازه دهید به ویرایشگر مواد است.
00:00:20 در اینجا دیوار گچ، در حال حاضر انتخاب شده است.
00:00:23 ما می توانیم یک پیش نمایش سریع انجام دهید، گرفتن احساس خوبی برای آن است.
00:00:25 اجازه دهید به بررسی برخی از تنظیمات آن است.
00:00:28 من مجموعه ای منتشر کردم نسبتا نور
00:00:30 اما هرگز کاملا سفید.
00:00:32 به یاد داشته باشید، ما می خواهیم برای جلوگیری از سفید خالص
00:00:34 یا سیاه و سفید برای هر گونه مواد.
00:00:36 دلیل آن این است تنها هیچ اتاق وجود دارد
00:00:37 به در جهت دیگر.
00:00:39 برای مثال، اگر ما سفید خالص بود
00:00:41 ما هرگز هر گونه برجسته را ببینید.
00:00:42 توسط حمایت کردن به رنگ خاکستری روشن، ما می توانیم مناطق ببینید
00:00:44 گرفتن کمی سبک تر که
00:00:46 یک مقدار زیادی از نور هدف قرار دادن آنها وجود دارد.
00:00:47 به نظر می رسد تنها راه واقعی تر. آمار درست است. یکی از چیزهای جدید ما نه
00:00:52 قبل از صحبت در مورد زبری است.
00:00:53 این می افزاید: فقط یک کمی از
00:00:55 شبیه سازی گرد و غبار بر روی سطح.
00:00:57 هر چیزی این است که این صاف و بزرگ، ما خواهید مطمئن شوید
00:01:00 به نظر می رسد واقعی تر و نه بیش از حد صاف. بازتابش بعدی است. این است که در واقع نسبتا کم اما دوباره، ما
00:01:08 یک دیوار روشن است که بسیار صاف است.
00:01:10 آن را هنوز هم به منعکس کننده مقدار زیادی از نور.
00:01:12 ما فقط نمی خواهم برای دیدن هر
00:01:13 بازتاب در آن از گچ آن است.
00:01:16 من قصد دارم به ضربه درست است.
00:01:17 براقیت در حدود 50 درصد به همان اندازه کم است
00:01:21 و در نهایت اجازه دهید به پایین به سمت پایین.
00:01:25 من یک bump map کردم اما این یک نقشه بافت طبیعی نیست.
00:01:27 اجازه دهید یک نگاه در اینجا در M-سواچ، آن را باز کند.
00:01:31 آنچه ما می بینیم در اینجا یک رویه است.
00:01:34 این یک فرمول سر و صدا است و اگر ما آن پیش نمایش،
00:01:37 شما می توانید ببینید که آن را تولید
00:01:38 نوع از سیاه و سفید تصادفی و سفید، به نوعی مانند یک شخص.
00:01:42 که فقط به ما کمک می کند، ما می دهد
00:01:43 تنوع کمی در سطح.
00:01:45 در معماری و ساخت و ساز، شما نیست
00:01:47 رفتن برای دیدن هر چیزی را فقط لیزری صاف.
00:01:49 آن را به برخی از تغییرات جزئی
00:01:51 و نوسانات بالا و پایین.
00:01:54 من تغییر اندازه به 0.01 و پس از این بود
00:01:56 زن و شوهر از ارائه آزمون.
00:01:58 من خوب کلیک کنید و طول می کشد مراقبت از گچ دیوار است.
0:02:02 من می توانم این در حال حاضر نزدیک؛ من در حال حاضر کردم این پیش رندر شده.
00:02:05 اجازه دهید یک نگاه که و من می خواهم به
00:02:07 شما معرفی به یکی دیگر از ویژگی های واقعا سرد.
00:02:09 اول، من قصد دارم به ضربه بافر.
00:02:12 از ویژگی های من در مورد به شما معرفی کنم
00:02:14 است انسداد محیط نامیده می شود.
00:02:17 این است و بدون آن ارائه شده است.
00:02:19 چه ما قصد داریم برای یک بار ما این را روشن نگاه کنید،
00:02:21 در واقع می توان گفت که در حال حاضر انجام می دهند.
00:02:22 من قصد دارم به رفتن به گزینه ها در نور غیر مستقیم.
00:02:25 در اینجا، نوع به سمت پایین،
00:02:27 منطقه انسداد محیط است.
00:02:29 اجازه دهید به جلو و تبدیل آن است.
00:02:31 من قصد دارم به ترک تمام تنظیمات در پیش فرض.
00:02:33 ما می توانید پیش بروید و بستن این.
00:02:35 انسداد محیط است دوباره از یک کلمه واقعا NERDY،
00:02:39 اما اساسا به معنی آن را به افزایش
00:02:41 جزئیات در مناطق کوچک و مناطقی که متقاطع.
00:02:46 این اصطلاح از محیط است که فضای کلی
00:02:48 و انسداد که مسدود معنی.
00:02:52 به خصوص در این شیار کوچک خواهیم دید که تیره تر کنید.
00:02:55 همچنین، در طول این جرز دار بالا به دلیل آن را نیز از پنهان
00:02:58 خورشید و آن را متقاطع سطح است.
00:03:01 ما جزئیات کمی بیشتر یا افزایش وجود دارد.
00:03:04 شاید ما به همراه این لبه دیدن برخی از و
00:03:06 قطعا در پایین دیوار. با روشن، من قصد دارم به استفاده از کوچک من
برش های کوتاه، این قوری کوچک در اینجا.
00:03:13 این تنها بدان معنی آن را به ارائه دید
00:03:14 آخرین نمایش در این نقطه همان حق در اینجا.
00:03:17 بیایید آن رفتن و نگاهی به.
00:03:22 خوب، آن را دوباره ارائه شده با انسداد محیط در
00:03:25 و در اینجا ما شاهد قطعا
00:03:27 مناطق تیره تر در این شیار.
00:03:29 که مناطق از جزئیات کوچک است.
00:03:31 من متوجه تاریکی کمی بیشتر وجود دارد و یا بافت
00:03:34 در طول این لبه در اینجا و پایین در امتداد دیوار.
00:03:37 بسیار که در آن من حدس زده آن اتفاق می افتد.
00:03:39 کلیدی در اینجا است شما می توانید این را روشن اگر شما مناطق
00:03:42 که جزئیات کوچک و یا حتی اگر
00:03:44 شما دشت بزرگ ساده است.
00: 03: 6 این تقاطع بین آنها را بالا ببرد.
00:03:49 خوب، اجازه دهید این را ببندید.
00:03:51 من قصد دارم برای بستن که بیش از حد.
00:03:53 من قصد دارم به تغییر نمایش در اینجا.
00:03:55 من قصد دارم به بحث در مورد
00:03:56 عرشه بتنی در اینجا در ته ستون ها، که یکی دیگر از
00:03:59 کلمه معماری برای پلت فرم مطرح شده است.
00:04:03 من با استفاده از یک نقشه بافت به نام سنگ کوچک است.
00:04:06 این است که در واقع با شامل
00:04:08 از V-Ray اکسپرس؛ آن را در زیر سنگ تراشی است.
00:04:11 ما می توانید ببینید که در حال حاضر در اینجا اعمال و ما
00:04:13 برخی از پوسته پوسته شدن خوب و تکرار.
00:04:15 اجازه دهید به جلو و در ویجت نگاه
00:04:16 فقط برای دیدن چه خبر است وجود دارد.
00:04:18 کردم که انتخاب شده است.
00:04:19 ما به Properties بروید.
00:04:21 در اینجا نقشه برداری بافت است و نشان می دهد نقشه برداری.
0004: 24 من مشخص است که در مورد یک 10ft به X 10ft به
00:04:27 من مقیاس خوب و بازخورد بدهد.
00:04:30 اگر ما در اینجا زوم، ما می توانیم برخی از نقشه بافت را ببینید.
00:04:32 اینکه جمع آوری است.
00:04:34 مشکل من به زد، و این است
00:04:35 بسیار معمول است، بر روی پله ها است.
00:04:38 بیایید بزرگنمایی وجود دارد.
00:04:40 در حال حاضر اگر شما می توانید ببینید، آج افقی به نظر می رسد خوب است.
00:04:44 این سحر عمودی که در آن قطعا آغشته است.
00:04:47 بنابراین ما باید به تغییر از تخت
طرح 00:04:50 مسطح به نوع دیگری.
00:04:52 اجازه دهید به جلو و رفع که در حال حاضر.
00:04:54 ما می توانید پیش بروید و حذف هر نقشه بافت است وجود دارد.
00:04:57 این نوع از پیش فرض می شود.
00:04:59 به نظر می رسد آن را به مقیاس اشتباه است، این یک مشکل نیست.
00:05:01 در حال حاضر ما در حال رفتن به اضافه کردن یکی از جدید.
00:05:03 در این مورد، من قصد دارم به درخواست نقشه برداری جعبه.
00:05:06 خوب، من فقط رفتن برای پیدا کردن یک گوشه که من می توانم به ضربه محکم و ناگهانی.
00:05:09 ما فقط یکی از این لبه در اینجا انتخاب کنید.
00:05:12 در حال حاضر آن را برای سه امتیاز درخواست به دلیل آن یک مکعب است.
00:05:14 من فقط رفتن به تایپ اعداد دقیق.
00:05:16 من قصد دارم به استفاده 10x10x10 به طوری که ما می دهد همان
00:05:22 اندازه دقیق به عنوان یکی از تخت اما در حال حاضر ما با استفاده از یک مکعب.
00:05:25 من می پرسد اگر ما می خواهیم آن کلاه.
00:05:27 ما در حال رفتن به می گویند بله و بعد از
00:05:28 کمی تاخیر، آن را بررسی کنید.
00:05:32 هر آج و هر سحر است دقیق، طرح ریزی صحیح است.
00:05:37 ما ندارد برای شکستن این را به قطعات کوچک.
00:05:39 این یک تکنیک واقعا خوب است.
00:05:41 ما می توانید یک جعبه به تناوب پروژه افقی استفاده کنید
00:05:44 و عمودی، مهم نیست که راه سطح در حال حرکت است.
00:05:47 اجازه دهید به جلو و زوم کردن و انجام رندر نهایی ما
00:05:50 فقط مطمئن شوید که آن را به دنبال بسیار جذاب است.
00:05:52 من قصد دارم به دوبار کلیک وجود دارد و ما را دریافت کنید
00:05:54 رندر آغاز شده و من فقط سر زمانی که آن را انجام داده.
00:05:59 وجود دارد ما در رندر نهایی از گچ و
00:06:01 بتن ما فقط اضافه شده است.
00:06:03 در حال حاضر گچ و بتن متفاوت از دیگر
00:06:04 مواد اما آنها چالش های اضافی در حال حاضر زمانی انجام
00:06:07 در فضای روشن استفاده می شود.
00:06:09 به همین دلیل، من معمولا با آنها کمی تیره تا بیشتر
00: 6: 12 و پس از آن اضافه کردن یک بافت ظریف، یا از طریق
00:06:14 زبری مواد و یا یک bump map.