دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

illustrator آموزش ایلوستریتور آموزش افترافکت After Effects ادوبی فتوشاپ Photoshop پریمیر پرو Premiere Pro راینو Rhino

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

illustrator آموزش ایلوستریتور آموزش افترافکت After Effects ادوبی فتوشاپ Photoshop پریمیر پرو Premiere Pro راینو Rhino

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافکی انیمیشن : ساخت وکتور با ایلوستریتور illustrator و جلوه های ویژه سینمایی ادوبی افترافکت adoby After Effects دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن

طبقه بندی موضوعی


دانلود رایگان آموزش تکنیک های مدلسازی حرفه ای راینو 

Taking Your Modeling Skills to the Next Level in Rhino



برخی از IES چراغ در طبقه اول و دوم floor.Let گرفتن همه از آن بچه ها on.I فکر می کنم که در مورد به it.Let این خارج شدن از way.We're رفتن به شروع رندر و ما آن را چک کنید ما نیاز به رفتن به از V-Ray نوار ابزار، با کلیک بر روی R برای Render.Well، من فکر می کنم من درست در سرعت شاتر 1/60 حدس زده است. این به نظر می رسد زیبا رفو good.I'm با it.However بسیار خوشحال است، ما همیشه می تواند یک یا دو نیشگون گرفتن و کشیدن است. اجازه دهید یک شات با سطوح.

ما قصد داریم به کلیک در اینجا در نمایش اصلاحات. این در حال حاضر در اینجا انتخاب شده، تا آنجا که سطوح استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که این depressed.If شما افزایش سرعت شده است سطوح در قبل رندر، و آن را مطابقت ندارد در حال حاضر ارائه، شما همیشه می توانید ضربه تنظیم مجدد فقط مطمئن شوید که آن را نه شده است modified.I'm رفتن به روشن کردن فقط این کمی،

نه خیلی زیاد.

من فکر می کنم این نیاز تیره تر است، بنابراین من قصد دارم به افزایش است که در مقابل،

نوع از عقب و جلو، آزمایش و error.Then، فقط به عنوان یک چک دو ... شاید کمی روشن تر؟ نه، کمی روشن تر؟ Okay.As دو برابر چک، ما می تواند به نوبه که off.There before.We فکر می کردم که نگاه good.But که همیشه می خواند flat.So کوچک است که پمپاژ کمی بیشتر از levelscan یک تفاوت بزرگ.

من ممکن است بخواهید به عقب نشینی کمی بیشتر در مورد که. به هر حال، یکی از بزرگترین challengeswith مواد معماری خود را برای پیدا نقشه بافت که وضوح بزرگ، با کیفیت بالا و بدون درز می باشد. آن را بسیار آسان برای پیدا کردن آنهایی رایگان در وب، اما نه همه آنها را از پروژه های مهم و یا usable.For، من معمولا یکی از sourcesI حرفه ای در حال حاضر recommended.By صرف چند دلار رفتن، من اغلب می توانید یک بافت بزرگ نقشه، و یا حتی یک مجموعه کامل، فقط در چند دقیقه، به عنوان شکار در اطراف نقشه رایگان و کامل برای ساعت های زیادی مخالف است.


ما را در این مراحل را برای استفاده از چوب نگاه

00:00:03 به دو سطح داخلی.

00:00:05 همانطور که در حال حاضر توسط دست،

00:00:06 بزرگترین چالش است معمولا

00:00:07 گرفتن نقشه برداری UV ویدجت درستی استفاده کنیم.

00:00:10 برای مواد اول، ما در داخل ساختمان تخم مرغ است.

00:00:13 ما می شود استفاده از برخی از نقشه طبقه.

00:00:15 این خواهد بود که استفاده بسیار ساده از نقشه برداری بافت،

00:00:17 اما اجازه دهید ایجاد یک مواد با نام تجاری جدید

00:00:19 از ابتدا برای آخرین بار.

00:00:22 من به ویرایشگر مواد رفتن،

00:00:24 و در بالا، که در آن من راست کلیک کنید،

00:00:27 درست مواد، استاندارد.

00:00:30 من قصد دارم به نام از این به عنوان کف،

00:00:32 و سپس گام بعدی ما خواهد بود

00:00:34 به حذف لایه منتشر.

00:00:36 کلیک راست کنید، حذف، بله.

00:00:38 پس ما می خواهیم برای قرار دادن در یک لایه، BRDF.

00:00:44 خوب. بیایید برخی از نقشه های بافت اختصاص اینجا.

00:00:46 برای منتشر، ما در حال رفتن به استفاده از سواچ رنگ است.

00:00:49 ما قصد داریم تا با یک نقشه بافت.

00:00:50 با کلیک بر روی متر کوچک،

00:00:52 ما در حال رفتن برای انتخاب یک بیت مپ استاندارد.

00:00:54 در اینجا در فصل چهارم کتاب راهنمای ما،

00:00:57 من قصد دارم به پایین و استفاده از یک رنگ DOSH Pitchpine.

00:01:00 ما همچنین یک bump map، و همچنین.

00:01:02 اما این نقشه رنگ diffuse است.

00:01:04 من قصد دارم به دوبار کلیک بر روی آن، خوب برخورد کرد.

00:01:07 ما در حال حاضر می خواهید انجام دهید یک پیش نمایش سریع،

00:01:09 فقط آن را بررسی کنید.

00:01:10 شما خواهید دید که آن را بسیار مسطح است.

00:01:11 هیچ بازتاب نشده است.

00:01:13 اجازه دهید آدرس است که.

00:01:14 تحت بازتاب، ما باید در حال حاضر هیچ یک و یا سیاه و سفید.

00:01:18 بیایید این تا دست انداز به حدود 180 یا بیشتر،

00:01:22 خوب برخورد کرد.

00:01:23 در حال حاضر، اگر ما پیش نمایش دیگر،

00:01:24 متوجه خواهید شد که بازتاب راه بیش از حد تیز.

00:01:27 چوب خشن، شما نمی خواهد که آن را که جلا،

00:01:29 بنابراین ما نیاز به پایین تر براقیت، و همچنین.

00:01:32 من قصد دارم به نوع در 0.7،

00:01:34 و اگر ما آن را دوباره تست، که فقط باید در مورد راست نگاه کنید.

00:01:38 اجازه دهید به جلو و مراقبت از نقشه دست انداز،

00:01:41 پایین آمدن به سمت پایین است.

00:01:43 ما در حال رفتن به نوبه خود که در.

00:01:45 همین روند در اینجا این است،

00:01:46 ما کلیک کنید این متر کوچک برای بارگذاری یک نقشه.

00:01:48 ما در حال رفتن به استفاده از یک بیت مپ بافت.

00:01:50 درست در کنار رنگ DOSH Pitchpine نقشه ضربت است.

00:01:55 بیایید انتخاب کنید که و ضربه خوب.

00:01:59 من فکر می کنم که آن را برای این ماده،

00:02:01 اگر چه من فقط به یاد،

00: 2: 02 به طور معمول، مقدار پیش فرض یک کمی بالا است.

00:02:06 بیایید دست انداز که به حدود 0.4.

00:02:10 ما می توانیم که یک بار دیگر پیش نمایش.

00:02:11 شما می توانید کمی از امداد را ببینید

00:02:13 در برخی از شکاف بین تخته

00:02:15 و کمی از بافت در برخی از سطح.

00:02:17 همه حق است، اجازه دهید کف پایین پورت دیدگاه را انتخاب کنید،

00:02:20 راست کلیک کنید، و درخواست مواد به انتخاب.

00:02:24 باید وجود دارد در یک لحظه خوب نشان می دهد.

00:02:27 ما پایین می توانید بروید و آن را چک کنید.

00:02:29 در اینجا وضعیت پیش فرض معمولی ما است،

00:02:31 در آن است که نقشه بافت تک

00:02:32 تا در سراسر یک U و یک V. کشیده شده است

00:02:35 ما قطعا نیاز به تغییر است.

00:02:37 ما قصد داریم برای اضافه کردن ویجت نقشه برداری بافت پایه.

00:02:40 ما نقشه برداری مسطح اعمال می شود.

00:02:43 من فقط رفتن به انتخاب دو نقطه است.

00:02:44 من قصد دارم به پایین نگه داشتن شیفت، هر چند،

00:02:45 بنابراین من خوب، مربعی تمیز کنید.

00:02:48 من مجبور به قبول برخی پیش فرض ها،

00:02:49 پس من فقط رفتن به با استاندارد UV.

00:02:52 سپس، در یک یا دو ثانیه، آن را بروز رسانی خواهد شد.

00:02:53 البته، آن را کمی کوچک است.

00:02:55 این همیشه بیش از حد بزرگ یا بیش از حد کوچک است.

00:02:56 ما می توانید پیش بروید و شاید نشان از نقشه برداری

00:02:59 تا ببینید که دقیقا در آن است.

00:03:01 ما همچنین می توانید در اندازه است.

00:03:04 نوع من از قرار دادن تصادفی 8.79 بود.

00:03:07 با تشکر از کمی تمرین قبل،

00:03:09 من می دانم که 12 و 12 من به بهترین نتایج،

00:03:13 تا مقیاس نظر می رسد مناسب.

00:03:15 با این حال، من می خواهم این را به جهت دیگر.

 ما در واقع می تواند برخی از این تنظیمات را تغییر دهید در اینجا.

00:03:20 با این حال، ما می توانیم فقط به جلو و همچنین انجام

00:03:21 با دستور کرگدن چرخش.

00:03:24 من قصد دارم به را انتخاب کنید چرخش 2D،

00:03:26 و ما فقط رفتن به تلنگر از این ویجت کمی

00:03:28 از جهت گیری های فعلی خود را

00:03:30 و آن را بچرخانید بیش از 90 درجه است.

00:03:33 من فقط رفتن به نگه داشتن دکمه SHIFT پایین.

00:03:35 در حال حاضر من تخته رفتن راه دیگر کردم.

00:03:37 اجازه دهید به جلو و اعمال همان نقشه بافت،

00: 0: 40 یا من باید مواد، به طبقه اشکوب کوتاه می گویند.

00:03:43 من قصد دارم به را انتخاب کنید که سطح وجود دارد.

00:03:45 من بر می گردم به ویرایشگر مواد، راست کلیک کنید،

00:03:48 و درخواست مواد به انتخاب.

00:03:50 که خوب و آسان بود.

00:03:52 این رو همان وضعیت تا آنجا که کاشی کاری.

00:03:55 چه ما می توانیم انجام دهیم این است،

00:03:56 کپی قرار دادن ویجت را از زیر.

00:04:00 که در اینجا قابل دسترسی است.

00:04:01 برو به بازی نقشه برداری، که آیکون جارو کمی را انتخاب کنید،

00:04:04 کلیک کنید و در طبقه زیر.

00:04:06 همچنین، اگر شما مطمئن نیستید که چه به انجام نیست،

00:04:08 دوباره، خط فرمان شما را در هر مرحله از راه است.

00:04:12 بنابراین انتخاب کنید.

00:04:13 من فقط رفتن به استفاده از پیش فرض،

00:04:15 و در حال حاضر، اگر من ضربه فرار را به حالت انتخاب،

00:04:17 من فقط می تواند به بررسی آن را.

00:04:19 باید کاملا همسان،

00:04:21 همان کاشی کاری دقیق، و غیره.

00:04:24 خوب، اجازه دهید مراقبت از این دیوار کمی تا اینجا،

00:04:27 سطح بالای اشکوب کوتاه.

00:04:29 بسیاری از قطعه وجود دارد به این،

00:04:30 بنابراین من قصد دارم به سعی کنید به همه آنها را انتخاب کنید در یک بار

00:04:33 و مراقبت از این

00:04:34 به سرعت و به عنوان کارآمد که ممکن است.

00:04:37 شما می توانید کنترل کلیک ضربه را به حالت انتخاب

00:04:40 همانطور که ما از طریق این صحنه حرکت می کند.

00:04:42 من قصد دارم به انتخاب این دیوار، که بزرگترین بخش.

00:04:46 آن را به کشیدن بیش از اینجا.

00:04:47 وال دیگر در اینجا وجود دارد.

00:04:49 زوم کردن. زوم به عقب در.

00:04:54 انتخاب کنید این ستون کوچک،

00:04:56 و من فکر می کنم یک قطعه وجود دارد.

00:04:58 من قصد دارم برای رفتن به پنجره Material Editor.

00:05:01 یک ماده در حال حاضر ایجاد شده است.

00:05:03 این است که به نام تخته سه لا پنل.

00:05:05 رفتن به راست کلیک، درخواست مواد به انتخاب،

00:05:08 و سپس اگر ما می توانیم این پایین ببندید،

00:05:10 فرار ضربه پس از آن از حالت انتخاب خارج.

0005: 13 در حال حاضر، اگر شما در مورد قرار دادن یکی دیگر از ویجت نگران هستید

00:05:14 در همه این مواد، کردم خبر خوب:

00:05:16 بسیاری از اوقات، به نظر می رسد فقط خوب است.

00:05:19 و این مورد در اینجا.

00:05:20 من قصد دارم به متوقف کردن و فقط نوع را بررسی کنید

00:05:22 همه کار نقشه برداری در این اتاق است.

00:05:26 خوب، قبل از ما به ارائه دریافت کنید،

00:05:27 من یکی دیگر از نوک کمی سرد برای شما داریم.

00:05:29 این دستور در V-Ray 2.0، خدمات انتشار یکی است،

00: 5: 33 پس از آن با نام تجاری جدید به عنوان از زمان این ضبط.

00:05:35 اما یک ویژگی بسیار خوبی است.

00: 5: 37 بسیاری از اوقات هنگامی که شما به مواد مختلف

00:05:39 در صحنه، می تواند تبدیل واقعا گیج کننده

00:05:41 چه چیزی به چه اختصاص داده است.

00:05:42 بسیاری از مواد نگاه همان در پیش نمایش.

00:05:45 برای مثال، اگر من به دو بررسی می خواست

00:05:46 چه مواد در اینجا اختصاص داده،

00:05:48 من به پنل Properties بروید.

00:05:50 زیر منوی Object این است ...

00:05:51 در واقع، تحت مواد در کنار آن،

00:05:53 ما می توانید ببینید که مواد کف تخصیص داده شده است.

00:05:55 این حال، من باید برای رفتن به Material Editor و

00:05:57 و پیدا کردن که مواد.

00:05:59 میانبر جدید این آیکون در اینجا است.

00:06:02 آن را به نام V-Ray را ویرایش.

00:06:04 چه می کند که می شود، هر چیزی که شما در صحنه انتخاب شده ام،

00:06:07 شما هم اکنون با کلیک بر روی دکمه، آن را باز می شود تا ویرایشگر،

00:06:09 و آن را مستقیما به مواد شما در حال کار در می رود.

00:06:12 بسیار زیبا. من عاشق این فرمان جدید.

00:06:14 بستن که پایین.

 حالا ما آماده برای رندر نهایی است.

ما نیاز به حالت انتخاب خارج کنید طبقه طوری که هیچ چیز انتخاب شده است.

 در حال حاضر، خواص ما به دوربین اختصاص داده است.

  که 30 میلی متر است.

  من قطعا می خواهید برای رفتن زاویه گسترده تر است.

  این یک اتاق کوچک است.

همانطور که شما اطلاع، ما نگه تداوم را به در و دیوار

  و یا رفتن در خارج.

  بنابراین من قصد دارم به نوع در 24 میلی متر است.

  نظر می رسد ما پرید پشت،

  اما در واقع یک کمی گسترده تر است.

در واقع من در حال حاضر یک نمایش به نام حال حاضر راه اندازی،

  بنابراین اجازه دهید فقط استفاده از آن.

 من قصد دارم به اینجا دوبار کلیک، تحت نام نمایش.

 میشود که ما را در موقعیت مناسب.

 این لنز 24 میلی متر، و همچنین است.

رفتن به قطعا رفتن به برخی از گزینه های من اینجا نگاه کنید.

  من قصد دارم به بررسی کنید که دوربین من.

در حال حاضر، آن را هنوز هم در یک مجموعه بیش از 250، از زمانی که ما در خارج ارائه شد.

  من می خواهم به جایی دور یک 30 ثانیه است. با این حال، بسیاری از پنجره ها و نورگیر کردم.

->