دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

illustrator آموزش ایلوستریتور آموزش افترافکت After Effects ادوبی فتوشاپ Photoshop پریمیر پرو Premiere Pro راینو Rhino

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

illustrator آموزش ایلوستریتور آموزش افترافکت After Effects ادوبی فتوشاپ Photoshop پریمیر پرو Premiere Pro راینو Rhino

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافکی انیمیشن : ساخت وکتور با ایلوستریتور illustrator و جلوه های ویژه سینمایی ادوبی افترافکت adoby After Effects دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن

طبقه بندی موضوعی

آموزش کامل مدل سازی بلندر


طراحی و مدلسازی سه بعدی بلندر Blender




00:00:00 -default interface حالا اجازه دهید نگاهی به نحوه انتخاب

00:00:02 و دستکاری اشیاء در بلندر.

00:00:04 بنابراین در اینجا ما یک صحنه با تعدادی از اشیاء متفاوت است.

00:00:07 و این واقعا فقط بخش های مختلف هستند

00:00:09 از شخصیت های که ما در حال کار با.

00:00:12 بنابراین همانطور که می بینید ما برخی از پاها کردم،

00:00:15 یک نیم تنه، سر، بازوها، manipulate by move tool.

00:00:17 و همچنین کلاه های مختلف است که شخصیت پوشیده بود.

00:00:21 بنابراین ما میخوایم استفاده کنید را انتخاب و دستکاری ابزار

00:00:23 برای ساختن یک شخصیت  select

00:00:02  and manipulate objects in Blender.

00:00:24 در حال حاضر در ابتدا ما نیاز به درک چگونه به را انتخاب کنید.

00:00:27 در حالی که انتخاب می تواند به عنوان ساده به عنوان یک چپ کلیک کنید،

00:00:30 بنابراین همه ما باید انجام دهیم این است کلیک چپ روی یک شی،

00:00:32 و ما می توانیم آن را انتخاب کنید. different parts

00:00:34 اگر ما می خواهم به اشیاء متعدد را انتخاب کنید

00:00:37 همه ما باید انجام دهیم این است کلید Shift را پایین نگه دارید، build up a character.

00:00:39 و به عنوان شما می توانید ببینید که ما در حال انتخاب اشیاء متعدد.

00:00:43 اگر من می خواهم از حالت انتخاب خارج، دوباره، همه من باید انجام دهید

00:00:47 است فقط در آن شی کلیک کنید علامت آن را بردارید.

00:00:50 بنابراین این تاکید و سپس آن را از حالت انتخاب خارج.

00:00:53 حالا اگر من می خواهم همه چیز را از حالت انتخاب خارج

00:00:55 همه من باید انجام دهید این است ضربه کلید A

00:00:58 و از حالت انتخاب خارج. select multiple objects

00:01:00 حالا کلید A است که در واقع یک ضامن،

00:01:02 بنابراین اگر من آن را دوباره ضربه آن همه چیز را انتخاب،

00:01:05 آن ضربه یک بار آن را از حالت انتخاب خارج همه چیز.

00:01:08 بنابراین این یک راه بسیار خوبی برای از حالت انتخاب خارج است

00:01:10 یا همه چیز را در صحنه را انتخاب کنید.

00:01:13 در حال حاضر راه دیگری برای انتخاب اشیاء

00:01:15 است با نام. A key is actually a toggle,

00:01:16 اگر ما در اینجا رفتن به سمت راست

00:01:17 در رابط کاربری پیش فرض ما

00:01:19 شما خواهید دید که ما باید به این لیست از اشیاء

00:01:21 است و و این طراحیکننده نامیده می شود.

00:01:23 بنابراین اگر ما می خواهیم ما می توانیم هر یک از این انتخاب

00:01:27 به سادگی توسط چپ کلیک بر روی آنها.

00:01:29 بنابراین اگر من می خواستم به انتخاب سر من می توانم این کار را انجام،

00:01:32 یا من می توانم شلوار، و یا نیم تنه را انتخاب کنید.

00:01:36 و دوباره، اگر من می خواهم از حالت انتخاب Control + Z.

00:01:38 همه من باید انجام دهید ضربه a second.

00:01:39 و که خواهد شد که شی بردارید.

00:01:41 در حال حاضر راه دیگری برای انتخاب است که با رسم یک جعبه

00:01:44 در اطراف شیء.  3D cursor.

00:01:45 بنابراین همه ما باید انجام دهیم این است ضربه حرف B

00:01:47 برای جعبه را انتخاب کنید bottom of the viewport

00:01:49 و توجه کنید که چگونه تغییرات مکان نما.

00:01:50 همه من باید انجام دهید این است که سمت چپ کلیک کنید و بکشید

00:01:53 و است که کسانی که اشیاء در آن جعبه را انتخاب کنید.

00:01:57 و پس از آن اگر من می خواهم به من هم می تواند انتخاب های بیشتری

00:02:00 و یا هیچ کدام یا من می توانم یک ضربه به عدم انتخاب.

00:02:04 در حال حاضر راه دیگر را انتخاب کنید

00:02:06 است به استفاده از آنچه که حلقه را انتخاب کنید نامیده می شود.

00:02:08 شما می توانید در اینجا ببینید.

00:02:09 ما مرز را انتخاب کنید،

00:02:10 این چیزی است که ما قبل از انجام،

00:02:12 اما اگر ما با استفاده از کلید فوری C برای حلقه را انتخاب کنید

00:02:16 به ارمغان می آورد تا این نوع رابط قلم مو.

00:02:18 و همه ما باید انجام دهیم این است چپ کلیک کنید و بکشید

00:02:21 و این انتخاب رنگ selecting and manipulating in Blender.

00:02:23 پس از آن همه چیز را بسیار نمی

00:02:24 که در درون دایره می افتد،

00:02:26 همه چیز که ما کلیک کنید و دایره بیش از کشیدن

00:02:29 که انتخاب خواهد شد.

00:02:31 در حال حاضر من می توانید راست کلیک کنید تا از این حالت.

00:02:33 و دوباره، من می توانید ضربه به عدم انتخاب.

00:02:36 پس حالا که ما درک کنند که چگونه به انتخاب اشیاء

00:02:39 اجازه دهید به جلو و شروع به دستکاری اشیاء

00:02:41 به ساخت شخصیت ما است.

00:02:43 در حال حاضر زمانی که ما یک شی انتخاب

00:02:45 ما می توانیم آن را با استفاده از ابزار Move را دستکاری کنند.

00:02:48 در حال حاضر سه کلید میانبر برای این وجود دارد.

00:02:50 یکی حرف G است برای گرفتن و حرکت،

00:02:53 و به عنوان شما می توانید ببینید من می تواند با شتاب و حرکت است.

00:02:55 اگر من ضربه R است که می چرخد.

00:02:59 و به عنوان شما می توانید ببینید این نوع از راه دست و پا چلفتی به چرخش است،

00:03:02 اما ما به یک راه بهتر در یک ثانیه است.

00:03:04 شما همچنین می توانید ضربه S به مقیاس.

00:03:07 حالا من میخوام به جلو بروید و خنثیسازی که هستم

00:03:09 توسط هدف قرار دادن کنترل + Z

00:03:11 و اگر ما پایین در اینجا به این منو اینجا

00:03:14 اگر من در این کلیک از شما خواهید دید که من می توانم را

00:03:17 یک حرکت، چرخش، و کنترل مقیاس اینجا.

00:03:21 و این شاید کارآمد تر.

00:03:23 بنابراین اگر شما به این حالت رفتن

00:03:24 در پایین دید

00:03:26 شما می توانید کنترل را انتخاب کنید

00:03:28 و کسانی که در حال رفتن به خیلی آسان تر برای کار با.

00:03:31 بنابراین اجازه دهید به جلو و نیم تنه را انتخاب کنید

00:03:34 و حرکت آن را بر روی پاها.

00:03:37 بنابراین من می توانم که استفاده از این ابزار است.

00:03:40 و به عنوان شما می توانید این manipulator ببینید

00:03:41 سه فلش، قرمز، سبز، و آبی

00:03:45 برای X، Y، و زهرا

00:03:47 بنابراین من می توانم آن فلش گرفتن

00:03:49 و حرکت جسم در امتداد آن محور،

00:03:53 یا من می توانم در وسط گرفتن و آن را رایگان فرم حرکت می کند.

00:03:56 خب من می خوام موقعیت آن را بیش از پاها،

00:03:58 بنابراین اولین چیزی که من و م میخوام انجام

00:03:59 است جلو بروید و حرکت آن را در X،

00:04:01 آن حرکت در Y تا اینجا،

00:04:04 و من می توانم کنترل ناوبری من در اینجا استفاده

00:04:08 تا ببینید که چه من انجام،

00:04:11 و من می توانم این که در آن من می خواهم قرار دهید.

00:04:13 حالا اگر من 100٪ مطمئن نیستم که در آن من این قرار داده ام

00:04:16 من همیشه می توانید به نظر من برو چهار

00:04:18 و فقط در آن نگاه کنید از نمای جلو و یا سمت.

00:04:25 حالا اجازه دهید به جلو و قرار دادن سر.

00:04:27 پس دوباره، من مجبور به انجام آن در سمت چپ کلیک بر روی آن،

00:04:29 آن را انتخاب، آن را به که ابزار Move Tool می رود،

00:04:34 و سپس من می توانید به محل حرکت است.

00:04:41 اگر من می خواهم به من می تواند به نمای دیگر اینجا،

00:04:44 تا اجازه دهید به جلو و می گویند اجازه دهید به نمای سمت چپ بروید،

00:04:48 و اجازه دهید به جلو و نگاهی به این

00:04:51 در نظر املایی.

00:04:54 اجازه دهید به جلو و موقعیت دید من در اینجا

00:04:58 و سپس فقط به جلو و حرکت است که به جای.

00:05:02 و سپس ما همچنین می توانید یک نگاهی به این را

00:05:04 از جلو.

00:05:06 و دوباره، حرکت است که به جای این حال ما می خواهیم.

00:05:09 و سپس من رفتن به ضربه نامه پنج

00:05:11 برای رفتن دوباره به حالت چشم انداز،

00:05:14 و وجود آن است.

00:05:16 اشیاء حال حاضر ما فقط در حال حرکت است که،

00:05:18 اما ما همچنین می توانید آنها می چرخد.

00:05:21 بنابراین ما می توانیم به گزینه چرخش اینجا دریافت کنید

00:05:24 و اگر ما به خواهید ما می توانیم تغییر دهید که چگونه جسم می چرخد.

00:05:28 در حال حاضر به طور پیش فرض آن را به چرخش در اطراف

00:05:31 آنچه به نام نقطه محوری یا مرکز که شی.

00:05:35 بنابراین شما می توانید آن نقطه کمی وجود دارد،

00:05:36 هر جا که ما یک شی را انتخاب کنید

00:05:38 شما این نوع کمی از نقطه های رنگی نارنجی را ببینید

00:05:41 و خواهد مرکز تعیین

00:05:43 چرخش برای جسم.

00:05:45 مگر اینکه ما آن را تغییر دهید.

00:05:47 و ما می توانیم آن را در اینجا تغییر دهید.

00:05:49 ما می توانیم با عنصر فعال بروید،

00:05:52 نقطه متوسط ​​ما، ریشه های فردی ما،

00:05:55 یا ما می توانیم با گزینه های دیگر،

00:05:57 مانند مکان نما 3D.

00:05:59 در حال حاضر این گزینه اینجا مکان نما 3D ما است

00:06:01 و ما می توانیم که در هر نقطه از صحنه قرار دهید.

00:06:04 بنابراین اگر من یک شی چرخش در اطراف مکان نما 3D

00:06:07 آن خواهد شد که موقعیت را بچرخانید.

00:06:11 اگر من آن را چرخش در اطراف آن محدوده مرکز جعبه،

00:06:14 ما آن را در اطراف وجود دارد می چرخد.

00:06:16 اگر من اشیاء متعدد انتخاب

00:06:20 آن را در اطراف مرکز جعبه bounding چرخش

00:06:22 برای هر دو اشیاء.

00:06:24 پس از آن چرخش در اطراف هر یک از محور،

00:06:26 اما مرکز هر دو محور.

00:06:28 یا ما می توانیم آن را در اطراف ریشه های فردی خود را چرخش،

00:06:31 به این معنی که هر چرخش

00:06:34 در اطراف مراکز مربوطه خود را دارند.

00:06:37 بنابراین تعدادی از راه های مختلف وجود دارد

00:06:39 به چرخش این اشیاء.

00:06:41 بنابراین اجازه دهید به جلو و فقط آنها را قرار دهند.

00:06:43 بنابراین من میخوام جلو بروید و تنها یکی از اولین در اینجا انتخاب کنید،

00:06:46 چرخش آن پایین فقط یک کمی،

00:06:49 و سپس من را انتخاب کنید ترجمه جاوا،

00:06:52 و ما میخوایم جلو بروید و حرکت است که

00:06:56 به شخصیت،

00:07:00 و سپس من قصد دارم به چرخش که فقط یک کمی.

00:07:04 خوب، پس در مورد حق وجود دارد.

00:07:05 بنابراین اجازه دهید همین کار را برای این یکی.

00:07:07 تا این زمان من حرکت تو اولین بار از این هستم،

00:07:08 تا من میخوام جلو بروید و حرکت آن را در،

00:07:11 و من فقط نوع ballparking این در حال حاضر.

00:07:24 وجود دارد و ما رفتن.

00:07:25 و بعد من می توانید پیش بروید و فقط چرخش است که به پایین

00:07:29 و به محل.

00:07:32 بنابراین در حال حاضر که من آن را در جای خود دارند

00:07:33 اجازه دهید به جلو و قرار دادن کلاه ایمنی

00:07:35 بر سر شخصیت است.

00:07:36 بنابراین من میخوام جلو بروید و حرکت است که به جای خود،

00:07:40 و دوباره، موقعیت است که به عنوان بهترین من می توانم.

00:07:43 و اگر من می خواهم به من می توانید دوباره به حرف نمایش چهار رفتن

00:07:47 به نگاهی در این و ببینید که من این اس ام اس

00:07:50 راه است که باید آن را قرار می شود قرار گرفته است.

00:07:57 پس اکنون که من این را در جای

00:07:59 من شخصیت من سازمان یافته است.

00:08:01 و به عنوان شما می توانید ببینید انتخاب و دستکاری اشیاء

00:08:04 نسبتا مستقیم به جلو در بلندر Blender


->