دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

illustrator آموزش ایلوستریتور آموزش افترافکت After Effects ادوبی فتوشاپ Photoshop پریمیر پرو Premiere Pro راینو Rhino

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

illustrator آموزش ایلوستریتور آموزش افترافکت After Effects ادوبی فتوشاپ Photoshop پریمیر پرو Premiere Pro راینو Rhino

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافکی انیمیشن : ساخت وکتور با ایلوستریتور illustrator و جلوه های ویژه سینمایی ادوبی افترافکت adoby After Effects دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن

طبقه بندی موضوعی

 



دانلود آموزش کار با پلاگین های نرم افزار راینو :


دانلود آموزش ویدئویی کار با  پلاگین تی اسپیلاین T-Splines Rhino



در این ویدئو T-Splines Rhino، ما در ساخت نگاه سنگ و آجر مصالح. در حال حاضر، آجر و سنگ خیلی مشابه هستندآنها تکرار کرد که مگر اینکه شما یک منطقه بسیار کوچک. هنگامی که ما تکرار، آن را بحرانی تکرار که بدون نقشه قابل توجهی لبه ها و یا درزهای. بنابراین، هنگامی که به دنبال یک کارت گرافیک، مطمئن شوید که و یا کاشی می توانید برای یک تصویر بدون درز نگاه برای جلوگیری از این مشکل است من قصد دارم برای نشان دادن آنچه شما دنبال آن هستید.

در این گرافیک اینجا است که ما باید با استفاده از در درزهای. بنابراین ما در حال شروع کردن با وضوح بسیار بالا نقشه های بافت با کیفیت بالا. ما در می توانید زوم و برخی از جزئیات خوب در اینجا ببینید. بسیاری از بافت و جزئیات، و من قصد دارم به به سوئی چگونه این ممکن است در درزهای استفاده می شود. به طوری که دقیق نقشه بافت است.

00:00:38 و این است که هنگامی که آن را تکرار شده است مهم

00:00:41 به سمت، یا پایین، شما می توانید ببینید

00:00:44 این است که آن بدون درز است.

00:00:45 بنابراین اجازه دهید زوم در اینجا و در آن بسیار چالش برانگیز

00:00:48 به دلیل این است که کاملا طراحی شده است.

00:00:51 زوم به عقب.

00:00:53 به طوری که هدف خود را هر زمان به دنبال

00:00:55 به گرافیک و یا ایجاد یک فتوشاپ.

00:00:58 اجازه دهید در مورد که در آن این فیلم را از آمد صحبت کنید.

00:01:02 آجر و تصاویر نخل که ما با استفاده از

00:01:04 از طراحی DOSCH.

00:01:06 این بچه ها بسیاری از مسائل واقعا خوب با کیفیت بالا.

00:01:10 در اینجا در صفحه اول وب سایت شما.

00:01:12 ما با استفاده از مجموعه گرافیک

00:01:14 DOSCH به نام بافت مصالح و مواد ساختمانی V2. بنابراین اجازه دهید در پایین حرکت.

 شما ممکن است چند چیز آینده را تشخیص دهد.خوب اجازه دهید به کرگدن و استفاده می شود.بنابراین برای مواد اولیه، ما از آن استفاده خواهد این شومینه.یک چیز جالب من برخی از قطعات در اینجا جدا شده اند. بنابراین اگر من در سیلندر کوچک کلیک کنید،

 شما متوجه خواهید شد که فضای داخلی گنجانده نشده است. بنابراین اجازه دهید من سعی کنید که دوباره توسط عدم انتخاب

00:01:38 و در حال حاضر برداشتن در داخل کشور. بنابراین شما می توانید ببینید که آنها جدا می شود. این یک راه عالی برای رسیدگی به این تفاوت مواد توقف و شروع، و غیره.

00:01:46 اجازه دهید به جلو و دریافت مواد استفاده می شود.برو به ویرایشگر مواد، با کلیک بر روی M.

بنابراین شما مجبور به حرکت 00:01:51 DOSCH دیوار آجری 12.این گرافیک این است که ما باید با استفاده از. نگاهی به پیش نمایش سریع از آن است.

00:02:00 و یک چیز به یاد داشته باشید، ما با استفاده از یک نقشه بافت و همچنین یک bump map.

00:02:05 بنابراین اجازه دهید در چه که به نظر می رسد مانند نگاه کنید.

00:02:08 پیش نمایش سریع ما نشان می دهد که آن را معمولا مسطح خاکستری است.

00:02:12 هر زمینه که شبیه سازی رنگ سفید هستند به عنوان آنها در حال حرکت به سمت بالا،

00:02:16 و پس از آن مناطق تیره تر، مانند خطوط ما به سختی می بینید،

00:02:18 کسانی که از خطوط دوغاب.

00:02:20 بنابراین این خواهد شد به عقب کشیده فقط وقتی که ما ارائه می دهیم.

00:02:22 اما نه قبل از.

00:02:23 بنابراین ما حق ضربه میخوای.

00:02:24 به طور معمول، دست انداز به طور پیش فرض در اطراف یک نقشه.

00:02:27 من می خواهم یک افراطی کوچک است.

00:02:29 من میخوام نوع در 0.1 هستم.

00:02:31 بنابراین کمی ظریف تر از یک اثر.

00:02:3 اجازه دهید یک پیش نمایش سریع.

00:02:34 شما نمی ممکن است حتی متوجه آن اینجا اتفاق می افتد

00:02:36 اما ما می توانیم کمی از تنظیم را ببینید.

00:02:37 اجازه دهید به جلو و اعمال می شود که

00:02:39 خارج از محل آتش.

00:02:41 راست کلیک کنید، تقاضای خود را به انتخاب مواد.

00:02:44 و قطعا اعمال می شود، اما مطمئنا

00:02:48 به دنبال عجیب و غریب.

00:02:50 بنابراین این یک مثال کامل است.

00:02:51 ما با استفاده از ویجت نقشه برداری بافت.

00:02:54 بنابراین ما به نقشه برداری بافت است.

00:02:55 پایین دکمه سوم.

00:02:57 و این یک فرصت است

00:02:58 به استفاده از استوانه ای.

00:03:0 بنابراین من قصد دارم به را انتخاب نمایید.

00:03:02 حالا من نیاز به مرکز ضربه محکم و ناگهانی.

00:03:04 مطمئن شوید که شما وجود دارد.

00:03:05 معدن تنظیم شده است.

00:03:06 به این ترتیب من می توانم این سیلندر ویجت گرفتن

00:03:08 تراز وسط قرار دارد شکل کاملا استوانه ای.

00:03:11 از آنجا که آن طرح را به داخل و خارج است،

00:03:13 این کار به اندازه دقیق ندارد.

00:03:15 پس من کمی بزرگتر است.

00:03:17 سپس ما میخوایم پایین آمده و ضربه محکم و ناگهانی پایه

00:03:19 است که کمی پایین تر از سطح.

00:03:21 با استفاده از خط فرمان، شما را به چک نیاز

00:03:24 در هر مرحله از راه را در اینجا.

00:03:25 بنابراین من می گویم که ما واقعا نیاز به یک کلاه.

00:03:27 این به روز رسانی فقط برای یک ثانیه است.

00:03:29 در حال حاضر ما آجر.

00:03:31 درستی استفاده شود، اما در واقع

00:03:32 آنها بسیار کمی بهتر است.

00:03:34 اولین چیزی که من متوجه شدم که من در یک زوم بود

00:03:36 این بیت از مشخص است و یا

بنابراین ما باید از ویجت ما اعمال می شود.

00:04:02 در حال حاضر ما به در و نوع شماره گیری در

00:04:04 برخی از تنظیمات.

00:04:06 خب میخوام پایین حرکت اینجا هستم.

00:04:08 در واقع صفحه نمایش ما است که با داشتن فضای کافی،

00:04:11 بنابراین من میخوام سعی کنید یک ترفند کوچک در اینجا.

00:04:12 تعویض زبانه ها، رفتن.

00:04:15 و در حال حاضر ما می تواند به پایین بیشتر.

00:04:17 خوب تکرار قرار است به طور پیش فرض.

00:04:20 یکی U و یک V.

00:04:21 بنابراین تمام نقشه بافت اطراف پیچیده

00:04:23 یک زمان واحد.

00:04:25 پس از کمی آزمون و خطا پیش از آن،

00:04:27 من مصمم که داشتن آن چهار بار تکرار،

00:04:29 آن را به بهترین بود.

00:04:31 خب میخوام نوع چهار در U. هستم

00:04:33 عدم انتخاب که بنابراین ما می توانیم آجر را ببینید.

00:04:34 به طوری که به نظر می رسد خیلی بهتر است.

00:04:36 اما آنها در حال نیمه matchinmg است.

00:04:38 به خصوص در اینجا در پایه.

00:04:40 این نوع از یک دوره نیمه است.

00:04:41 بنابراین اگر شما در شما زوم می توانید آن را ببینید.

00:04:43 بیایید پایین در اینجا.

00:04:45 ما همین مشکل است.

00:04:46 پرش به جلو و عقب.

00:04:48 بنابراین من در واقع نیاز به این است که به کمتر از یک

00:04:53 در جهت V است.

00:04:54 بنابراین دوباره پس از کمی آزمون و خطا

00:04:56 من مشخص است که 0.69 بهترین کار کرده است.

00:04:58 بیایید سعی کنید که.

00:04:59 طول می کشد چند ثانیه به روز رسانی.

00:05:01 به طوری که به نظر می رسد مانند آجر درست متناسب است.

00:05:04 ما می خواهیم همان مواد را بر روی پایه.

00:05:08 بنابراین اجازه دهید فقط انتخاب کنید.

00:05:10 برو به ویرایشگر مواد.

00:05:11 راست کلیک کنید و درخواست.

00:05:15 به طوری که در وجود دارد.

00:05:15 ما یک مشکل بسیار شبیه اند

00:05:17 که در آن می شود کشیده بسیار کمی است.

00:05:19 در اینجا یک میانبر کمی بزرگ است.ما می توانیم آن را انتخاب کنید و در این زمینه نقشه برداری بافت

00:05:24 ما می توانیم بر روی آیکون جارو کوچک کلیک کنید

00:05:26 که به معنی مطابقت با نقشه برداری از شی دیگری

00:05:28 در صحنه است.بنابراین ما در یک کمی از زمان قرار داده در این درام آجر بالا.

00:05:33 اجازه دهید که در مرد را کلیک کنید.شی منبع، و سپس دوباره، آن را طول می کشد یک یا دو ثانیه

00:05:36 به روز رسانی.به طوری که یک میانبر بسیار خوب بود،

00:05:40 با این حال من کمی ضربه زننده.

00:05:4 من توجه به این که آجر در اینجا به دنبال کوچکتر

00:05:45 چرا که آنها در قطر اندازه بزرگتر کشیده شده است.

00:05:48 بنابراین شما شاید می تواند به یک ترفند سریع کمی در اینجا.

00:05:54 من میخوام به پایین به تکرار

00:05:56 از آنجا که یک شعاع بزرگتر است، من قصد دارم به آن را تکرار

00:05:58 پنج بار به جای چهار.

00:06:00 بنابراین آجر باید به روز رسانی.

00:06:01  That looks quite a bit better.

00:06:03  And the height I don't want to change too much.

00:06:05  But I'm noticing I have kind of a

00:06:06  partial course here.

00:06:08  So I believe the 0.65 will get that to line up properly.

00:06:13  Okay let's wrap this up by putting some pavers on the floor.

00:06:20  Gonna select the floor.

00:06:21  The material's already made.

00:06:22  So let's go ahead to the material editor.

00:06:24  This is again, a Dosch texture.

00:06:26  It's called natural stone.

00:06:28  We already checked that out earlier in Photoshop.

00:06:30  I'm gonna right click and apply.

00:06:33  So it'll show up here.

00:06:34  By the way the view port is in rendered mode.

00:06:36  That way we can see all these texture maps up here.

00:06:38  So this is the default pretty much

00:06:40  one by one across or some random number.

00:06:42  Some times it's difficult to tell,

00:06:44  especially if your object's been split out.

00:06:46  Let's go ahead and apply a planar map.

00:06:49  So it's asking me for two corners of the box.

00:06:52  I'm just gonna pick kind of a random size here.

00:06:54  Doesn't really matter.

00:06:55  Just want to get it started.

00:06:56  It's asking me now for projections.

00:06:57  So I'm just gonna accept the default

00:06:59  which is UMV.

00:07:00  And then the view port should update.

00:07:01  So again, that's looking a little bit too small.

00:07:04  Let's go ahead and make that widget

00:07:05  a little more visible.

00:07:07  So let's turn on the show mapping.

00:07:09  So you'll be able to see that little rectangle

00:07:10  I created earlier, there it is.

00:07:12  And we're gonna scroll down.

00:07:14  And this time instead of repeats,

00:07:16  we're going to focus on the size.

00:07:18  Because that's what is really controlling the tiles here.

00:07:21  And again, I did a little bit of practice earlier

00:07:23  and determined that six by six feet,

00:07:27  which is my scene units, gave me the best results for that.

00:07:30  So it looks a lot more realistic.

00:07:32  Let's go ahead and zoom out.

00:07:34  Go back to our original view here

00:07:35  under name view.

00:07:37  And then go ahead and render this scene

00:07:39  and check it out.

00:07:40  I'm going to go over to the toolbar.

00:07:41  Click R for render.

00:07:46  So our brick and paver texture maps

00:07:48  are now finally rendered, and they're looking really good.

00:07:51  Just a few notes here.

00:07:52  If you feel that the texture is a little too severe,

00:07:55  that's where you'd go back into the bumping.

00:07:57  Remember that's a value that starts off at one.

00:07:59  Typically that's a little too high.

00:08:01  You can dial that down.

00:08:02  Actually looks okay, but maybe some people

00:08:04  would think the grout is a little too deep.

00:08:06  Same thing with the pavers, if that looks

00:08:08  like it's a little bit small or large,

00:08:09  you can go back into the widget,

00:08:11  and just modify that size.

00:08:13  Another tip to keep in mind.

00:08:14  If you need to be really close to the material,

00:08:16  then you should look into using the more

00:08:18  advanced and time consuming displacement map

00:08:21  instead of the bump map.

00:08:22  But if you're further away like we are,

then the material will probably look totally fine with the bump map.
->