دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

illustrator آموزش ایلوستریتور آموزش افترافکت After Effects ادوبی فتوشاپ Photoshop پریمیر پرو Premiere Pro راینو Rhino

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

illustrator آموزش ایلوستریتور آموزش افترافکت After Effects ادوبی فتوشاپ Photoshop پریمیر پرو Premiere Pro راینو Rhino

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافکی انیمیشن : ساخت وکتور با ایلوستریتور illustrator و جلوه های ویژه سینمایی ادوبی افترافکت adoby After Effects دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن

طبقه بندی موضوعی



آموزش نورپردازی صحنه سینمافوردی و تنظیم دوربین حرفه ای CINEMA 4D

تکنیک های حرفه ای ساخت لوگوی انیمیشن



00:00:00 - [صدای خارج از قاب] حالا اجازه دهید نگاهی

00:00:01 در چراغ و دوربین در سینما 4D.

00:00:04 ما چراغ نیاز در یک صحنه

00:00:06 به منظور روشن و سایه اشیاء،

00:00:09 و سپس دوربین قاب اشیاء برای خروجی نهایی است.

00:00:13 حالا من جلوتر رفته و اضافه در بقیه شخصیت ها،

00:00:16 و همچنین در این هواپیما پس زمینه اضافه شده است.

00:00:19 و خواهد بود که چیزی که ما می توانیم در برابر میشوند.

00:00:22 بنابراین اولین ما می خواهیم انجام دهید اضافه کردن در برخی از چراغ.

00:00:26 حالا ما می توانیم که با رفتن به ایجاد، نور را انجام دهید،

00:00:30 و ما باید یک لیست کامل از چراغ در اینجا که ما می توانیم ایجاد کنید.

00:00:34 یا ما می توانیم تا به رابط رفتن

00:00:35 و سمت چپ کلیک کنید و نگه دارید،

00:00:37 و ما باید تمام انواع چراغ های مختلف.

00:00:39 حالا من قصد دارم برای شروع کردن با یک نور نقطه ای.

00:00:43 و زمانی که من، آن را در این نور در صحنه به ارمغان می آورد.

00:00:46 حالا اگر من زوم کردن کمی،

00:00:50 شما می توانید ببینید که این کانون توجه

00:00:53 می توان در اطراف در صحنه نقل مکان کرد.

00:00:57 و هنگامی که ما در حرکت است که،

00:01:01 از آن شروع به روشن کردن اشیاء در صحنه است.

00:01:05 بنابراین من میخوام ادامه دهید و این

00:01:07 با حرکت و چرخش آن

00:01:12 به طوری که ما می تواند اشیاء را در راه است که ما می خواهیم را روشن کند.

00:01:17 حالا یک چیز در مورد نور در 3D

00:01:19 این است که چراغ لزوما باید به بازیگران سایه.

00:01:23 این نوع از یک نفع کار در 3D

00:01:26 این است که شما لازم نیست که به هر نور ایجاد یک سایه.

00:01:30 و در واقع می تواند بسیار زیبا برای ترکیب شود

00:01:34 چرا که شما سایه های ناخواسته ندارد.

00:01:37 در حال حاضر در این مورد من نمی خواهم این نور به سایه.

00:01:41 بنابراین آنچه که ما می توانید انجام دهید این است که ما می توانید این نور را انتخاب کنید.

00:01:44 و بعد ما همه انواع

00:01:45 از زبانه ها در اینجا برای کنترل نور است.

00:01:48 من میخوام گسترش این فقط یک کمی بنابراین ما می توانیم آن را ببینید.

00:01:50 یکی این است که ما می توانید شدت نور را تغییر دهید.

00:01:54 یا ما می توانیم رنگ نور را تغییر دهید.

00:01:56 ما همچنین می توانیم یا نه سایه نور را تغییر دهید.

00:02:00 بنابراین اگر من در سایه ها به نوبه خود،

00:02:02 من هم می تواند به نوبه خود در نرم افزاری یا سخت سایه ها.

00:02:05 این نقشه های سایه و یا نوع RayTraced نامیده می شود.

00:02:08 من به نوبه خود تو در سایه نوع RayTraced اینجا هستم.

00:02:10 و در حال حاضر ما می توانید سایه های ما را ببینید.

00:02:13 و به این ترتیب یکی از چیزهایی که من می خواهم به به انجام

00:02:15 این است که سایه به طوری که آنها را بر روی یکدیگر در حال سقوط نیست.

00:02:19 من می خواهم به واقع این بیت کمی چرخش

00:02:24 به طوری که آن را نیمه آینده بیشتر از سمت

00:02:26 و سپس آن را کمی بیشتر.

00:02:28 بنابراین چیزی، شاید شبیه به آن.

00:02:32 در واقع شاید آن را بچرخانید کمی بیشتر.

00:02:38 و موقعیت آن را در راه است که ما می خواهیم.

00:02:40، کی، بنابراین چیزی شاید شبیه به آن.

00:02:42 بنابراین اگر من در اینجا، شما می توانید ببینید که سایه

00:02:45 از هر یک از شخصیت است که در یکی دیگر از شخصیت در حال سقوط نیست.

00:02:49 همه آنها بسیار ضربه زدن به کف.

00:02:51 حالا ما می توانیم بیشتر این کانون توجه در اینجا تغییر دهید.

00:02:54 با کلیک بر روی این زبانه ها، ما در واقع می

00:02:58 کلیک کنید و بکشید به این نور نقطه ای گسترده تر و باریک.

00:03:02 بنابراین من میخوام آن را کمی گسترده تر است.

00:03:05 و ما نیز می تواند بخش های دیگر نور را تغییر دهید.

00:03:08 بنابراین ما می توانیم راه است که آن سایه را تغییر دهید.

00:03:11 بنابراین ما می توانیم تغییر دهید، به عنوان مثال، چگالی سایه.

00:03:13 اگر ما سایه سیاه و سفید نمی خواهیم، ​​ما می تواند به پایین شماره گیری است که،

00:03:17 آنها را خاکستری کمی بیشتر

00:03:19 یا کمی تیره تر اگر ما می خواهیم.

00:03:21 ما می توانید رنگ سایه را تغییر دهید.

00:03:23 ما می توانید جزئیات مربوط به نور را تغییر دهید.

00:03:26 و ما می توانیم تغییر دهید، به عنوان مثال،

00:03:27 داخلی زاویه این کانون توجه است.

00:03:29 بنابراین اگر ما می خواهید،

00:03:31 ما می توانیم این کانون توجه سخت تر یا نرمتر است.

00:03:34 پس اکنون که من این کانون توجه در صحنه،

00:03:37 شما می توانید ببینید من هنوز گرفتن برخی تاریکی

00:03:39 در سمت راست از روی صفحه نمایش.

00:03:42 پس من نیاز به اضافه کردن در یکی دیگر از نور

00:03:44 به نیمه به عنوان یک پر نور عمل می کنند.

00:03:46 بنابراین در این مورد ما میخوایم اضافه کردن در، به جای یک کانون توجه،

00:03:50 ما فقط تو را در نور به طور منظم اضافه کنید.

00:03:52 در حال حاضر چه است که فقط لامپ لخت در اتاق است.

00:03:55 بنابراین ما می توانیم تا به ارمغان بیاورد که.

00:03:58 و به عنوان شما می توانید ببینید،

00:04:02 ما می توانیم آن را تنظیم با این حال ما می خواهیم.

00:04:09 در حال حاضر یکی از چیزهایی است که شاید

00:04:11 این نور کمی بیش از حد روشن است.

00:04:13 شما می توانید ببینید که این صحنه است بسیار روشن است،

00:04:16 تا من میخوام این نور دوم در اینجا انتخاب کنید، به نام light.1،

00:04:20 و تحت طور کلی، من می توانید شماره گیری کردن شدت.

00:04:23 خب میخوام برم جلو و شماره گیری کردن هستم

00:04:24 این شدت کمی.

00:04:31 و دریافت نور راه اندازی راه است که من می خواهم.

00:04:34 در حال حاضر زمانی که ما نور در مجموعه صحنه،

00:04:36 ما همچنین می خواهیم خواهید برای اضافه کردن یک دوربین در

00:04:39 بنابراین ما می توانیم تصویر قاب.

00:04:41 در حال حاضر ما می توانید این زیر دوربین های دیجیتال است.

00:04:43 ما هم می تواند زیر منوی درست ایجاد،

00:04:45 یا ما می توانیم یک دوربین در اینجا ایجاد کنید.

00:04:48 حالا وقتی که من انجام این کار، آن را در واقع این دوربین ایجاد می کند.

00:04:51 در حال حاضر این دوربین را در یک کمی بزرگ آمد

00:04:53 چون من یک صحنه بسیار کوچک است.

00:04:55 اما اگر ما می خواهیم، ​​ما می توانیم به رفتن، می گویند، یک چهار دیدگاه،

00:05:00 و ما می توانیم یکی از این پانل به استفاده از آن دوربین را تغییر دهید.

00:05:05 بنابراین در حال حاضر این پانل

00:05:07 است که در واقع نشان دادن آنچه این دوربین است نشان دادن.

00:05:10 بنابراین اگر من این دوربین حرکت می کند،

00:05:13 شما می توانید ببینید که من می توانید دوربین را حرکت

00:05:15 در داخل و خارج و یا من می توانم آن را بچرخانید.

00:05:17 راه دیگر برای قاب صحنه

00:05:18 است که به سادگی استفاده از ابزار ناوبری خود را.

00:05:21 بنابراین من می توانید کلید Alt + میانه را کلیک کنید و نگه دارید.

00:05:25 من می توانید ببینید که سایه ها نشان داده نمی شود در اینجا،

00:05:27 بنابراین من می تواند در زیر گزینه بروید و فقط بر روی سایه ها،

00:05:32 و که به من سایه من را به خوبی نشان می دهد.

00:05:34 حالا اگر من می خواهم، من می توانم به تنها نظر من رفتن

00:05:38 و به دوربین است که من ایجاد کرده اید تغییر دوربین من.

00:05:42 و بعد من می توانید شروع به موقعیت دوربین من

00:05:47 طوری که آن را فریم صحنه است.

00:05:50 در حال حاضر اگر من می خواهم به واقع یک حس بهتر

00:05:52 از آنچه که من فریم، من می توانید دوربین من را انتخاب کنید،

00:05:55 و تحت ترکیب، من می توانید روشن، برای مثال، یک شبکه است.

00:06:00 و شما همچنین می توانید ببینید که من کردم

00:06:01 فریم امن در طول خارج،

00:06:03 تا این جایی است که تصویر رندر واقعی من خواهد بود.

00:06:08 بنابراین من در واقع می توانید دوربین من را

00:06:09 در پایین کمی، و یا آن را تا بالا،

00:06:13 و قاب این شخصیت در راه است که من می خواهم

00:06:16 به طوری که من گرفتن پس زمینه در جای خود نیست.

00:06:20 من همچنین می توانید دوربین را انتخاب کنید

00:06:22 و تغییر برخی از پارامترهای اساسی از آن است.

00:06:25 بنابراین اگر من به شی بروید،

00:06:27 آن را به من می پرسند چه نوع طرح ریزی.

00:06:28 من میخوام آن را نگه دارید به عنوان چشم انداز،

00:06:30 اما من هم می توانید فاصله کانونی دوربین را تغییر دهید

00:06:32 بنابراین من می تواند در زوم و زوم کردن

00:06:34 فقط من می توانم با یک دوربین به طور منظم.

00:06:36 بنابراین اگر من به من می خواستم می توانید این را، می گویند، یک لنز 50 milometer.

00:06:40 و در واقع ما باید تعدادی از لنز استاندارد است.

00:06:43 بنابراین من میخوام انتخاب 50.

00:06:45 و سپس دوباره، فقط این تصویر reframe.

00:06:48 بنابراین از این راه، از من زوم کردن در یک کمی،

00:06:51 من لبه های که پس زمینه نیست.

00:06:54 بنابراین در حال حاضر هنگامی که شما چراغ و دوربین خود را در صحنه،

00:06:58 و قرار راه است که شما می خواهید،

00:07:00 شما می توانید شروع به ارائه.

00:07:03 و ما به جلو و انجام که در کنار.

->