دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

illustrator آموزش ایلوستریتور آموزش افترافکت After Effects ادوبی فتوشاپ Photoshop پریمیر پرو Premiere Pro راینو Rhino

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

illustrator آموزش ایلوستریتور آموزش افترافکت After Effects ادوبی فتوشاپ Photoshop پریمیر پرو Premiere Pro راینو Rhino

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافکی انیمیشن : ساخت وکتور با ایلوستریتور illustrator و جلوه های ویژه سینمایی ادوبی افترافکت adoby After Effects دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن

طبقه بندی موضوعی

illustrator آموزش ایلوستریتور

 

 

در این فیلم من به شما نشان می دهم که چگونه اشیاء را به شبکه پیکسل ترجیح می دهم، و من توضیح خواهم داد که چرا این کار بسیار مهم است زیرا شما در حال صادرات گرافیک روی پیکسل بر روی آن هستید، ، یک دستگاه، ارائه، یا آنچه شما دارید. بنابراین در اینجا ما به یک اسلاید از دوره های ادوبی Pen Tools Fundamentals نگاه می کنیم. و بگذارید بگویم که پیش برویم و زوم را با ctrl + spacebar، یا cmd + spacebar کلیک کنم. و شما می توانید مهم نیست که تا چه اندازه من در همه چیز به دنبال کامل کامل، و به همین دلیل است که Illustrator به طور مداوم آثار هنری بر اساس من بر روی صفحه نمایش مبتنی بر پیکسل بر روی پرواز من رندر. اما هنگامی که یک تصویر مبتنی بر پیکسل را صادر می کنید، این کار چطور نیست. و این به این دلیل است که پیکسل ها همیشه مربع کوچکی از رنگ هستند. و برای اینکه حس کنید که چه تصویری از صفحه نمایش شما به نظر می رسد، می توانید به منوی View بروید و Pixel Preview را انتخاب کنید. شما همچنین دارای میانبر صفحه کلید Ctrl + Alt + Y یا cmd + opt + Y در مک است که براساس آن میانبر است که ما را قادر می سازد بین حالت افقی و پیش نمایش را به عقب و جلو تغییر دهیم. به هر حال، من پیش می روم و پیش نمایش پیکسل را انتخاب می کنم. و اکنون متوجه این تغییرات ناهموار می شوید. در حال حاضر این پیکسل های انتقالی در اینجا پیکسل های تیز نیستند،

illustrator آموزش ایلوستریتور

 بلکه آنها چیزی است که به نام anti aliasing شناخته می شود. بنابراین ایده این است که اگر یک پیکسل کاملا در داخل این نامه سفید اتفاق بیفتد، سفید می شود. اگر به طور کامل در داخل این نوار آبی اتفاق می افتد، آبی می شود. اما اگر این خط را بزند، آن را به نوعی ترکیبی از این دو خواهد بود. به طور کلی این یک چیز واقعا عالی است، حتی اگر به نظر می رسد خیلی نزدیک به نظر می رسد، به نظر می رسد خیلی راحت از دور. و شما می توانید ببینید که این مورد است اگر من با استفاده از ctrl + 1، و یا CMD + 1 در یک مک، برای بزرگنمایی به 100٪، در آن نقطه همه چیز به نظر می رسد بسیار خوب. اما استثنا در اینجا وجود دارد. من جلو بروید و کنترل + spacebar، یا دستور command + spacebar دوباره کلیک کنید. و اگر به زوم به 600٪ و یا دورتر نگاهی بیندازید، خواهید دید که شبکه پیکسل را ببینید، که این خطوط کوچک بین پیکسل ها است. من قصد دارم کمی در اینجا کوچک بشم، به طوری که ما می توانیم مشکل بزرگی را ببینیم، و این لبه های عمود است. بنابراین هر زمانی که شما یک خط افقی یا عمودی یا لبه دارید، می خواهید آنتی اکسیدان های غیر ضروری را بیابید. دلیل این ضرورت این نیست که لبه های عمود بر درون پیکسل های مربع بسیار زیبا قرار می گیرند. بنابراین آنچه که ما می خواهیم انجام دهیم این است که با استفاده از تراز آنها به شبکه پیکسل، anti-aliasing را برای این اشیا ها خاموش کنیم. و شما این کار را با انتخاب اشیاء به طوری انجام می دهید، بنابراین من فقط به جلو بروید و بخشی از آنها را با ابزار فلش سیاه من بگذارید. و سپس شما می خواهید پانویس Transform را با کلیک بر روی کلمه Transform در اینجا در پانل کنترل ظاهر کنید و اگر کلمه Transform را نبینید، پیوندهای X و Y را مشاهده خواهید کرد که میتوانید روی آن کلیک کنید.

illustrator آموزش ایلوستریتور 

یا شما می توانید به منوی پنجره بروید و دستور فرمان را انتخاب کنید. در حال حاضر در مورد من، پانل Transform در اینجا کمی کوچک شده است. برای گسترش آن، من به جلو بروید و بر روی این آیکون فلش دوبار کلیک کنید تا بتوانم این کادر را در پایین پانل قرار دهید، Align to Pixel Grid. آنچه شما می خواهید انجام دهید این است که آن را روشن کنید و سپس متوجه شوید که آنتیا آلیاژی غیر ضروری می رود و ما این لبه های عمیق صاف و زیبا را می گیریم. در حال حاضر مهم است که توجه داشته باشیم که شما فقط باید بخش های عمود بر را به شبکه پیکسل برسانید. بنابراین برای مثال، اگر بر روی یکی از این خطوط مسیر انحرافی کلیک کرده و بار دیگر پانل Transform را ظاهر کنم، من روی Align to Pixel Grid را روشن می کنم که دقیقا چه چیزی با این مرد واقعی در آنجا اتفاق می افتد. و این به این دلیل است که شما نمیتوانید چیزی به جز یک قطعه مستطیلی عمود بر آن شبکه پیکسل را هماهنگ کنید. با این وجود ما مشکلات زیادی در اینجا داریم، بنابراین من فقط به جلو برویم و بخشی از این اشیا را بردارم، و من روی Align to Pixel Grid روشن میکنم، و سپس یک لبه افقی زیبا و تیز را دریافت میکنیم. چیزی که شما نمی توانید به شبکه پیکسل برساند، متن است. بنابراین توجه کنید که ما مشکلی در اطراف لبه های عمود بر این حروف وجود دارد، اما اگر بر روی این متن نقطه کلیک کنید تا آن را انتخاب کنید، جعبه همگام سازی با پیکسل Grid ظاهر می شود. 

illustrator آموزش ایلوستریتور

اگر این یک مشکل برای شما باشد، پس آنچه می خواهید انجام دهید این است که به منوی Type بروید و Create Outlines را انتخاب کنید یا Ctrl + shift + O یا cmd + shift + O را روی یک مکینتاش فشار دهید، اما فقط اگر بخواهید به یاد داشته باشید انجام دهید که متن دیگر قابل ویرایش نخواهد بود، زیرا شما آن را به خطوط مسیر تبدیل کرده اید. با این حال، این بدان معنی است که شما می توانید پیش بروید و کادر مجاز به پیکسل Grid را مانند این تغییر دهید. در حال حاضر توجه شما ممکن است یک اشکال کوچک روبرو می شوند. توجه داشته باشید که جعبه جابجایی به پیکسل Grid ظاهر می شود، حتی اگر ما هماهنگی نداشته باشیم. و ما می توانیم ببینیم که اگر من CTRL + H، یا CMD + H را بر روی یک مکینتاش، لبه ها را پنهان کنم. اگر شما با این مشکل روبرو هستید، فقط جلو بروید و جعبه چک را خاموش کنید و سپس آن را به عقب برگردانید، در این صورت همه چیز درست خواهد شد همانطور که در اینجا می بینیم درست می کنیم. بنابراین، یک بار دیگر، تنها بخش هایی که تحت تأثیر قرار می گیرند، آنهایی هستند که هم راست و هم افقی هستند

  • ۹۶/۰۷/۲۳

آموزش-illustrator

->