در این فصل، من یکی از بیشترین حرف را می زنم مفاهیم اساسی در کسب و کار از گرافیک کامپیوتری و طراحی و رنگ آن. کل رنگین کمان، در واقع. قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، نارنجی، بنفش، خوب قدیمی روی ژی بیو. فقط در جهان از طراحی رایانه این واقعا راه کار نیست. رنگها ناسازگار نیستند، آنها طول موج نور هستند چشمان ما و ذهن ما ارزش های ذهنی را تعیین می کنند. در یک قلمرو دیجیتال، رنگ یک عرصه محدود است با برخی از قوانین ثابت. همانند در مهد کودک، یک رنگ را می سازید با استفاده از تعداد انگشت شماری از مقدماتی. اما به جای مخلوط کردن قرمز، آبی و زرد، که در صورت فراموش کردن، هرگز واقعا کار نمی کرد راه شما وعده داده شد شما مخلوقات واقعی، حرفه ای، بزرگسالان اولیه را مخلوط کنید. روی صفحه نمایش، آن قرمز، سبز و آبی است. در چاپ، آن سیان، قرمز، زرد و سیاه است. و در حوزه نظری، رنگ، اشباع و روشنایی است. در زندگی روزمره، اکثر ما رنگ را برای اعطای حق اما اختراع رنگ، این موضوع دیگر به طور کامل است. بنابراین جمجمه خود را کشف کنید، آن را خوب و قابل انعطاف، زیرا ذهن شما در حال گسترش است.