دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

illustrator آموزش ایلوستریتور آموزش افترافکت After Effects ادوبی فتوشاپ Photoshop پریمیر پرو Premiere Pro راینو Rhino

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

illustrator آموزش ایلوستریتور آموزش افترافکت After Effects ادوبی فتوشاپ Photoshop پریمیر پرو Premiere Pro راینو Rhino

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافکی انیمیشن : ساخت وکتور با ایلوستریتور illustrator و جلوه های ویژه سینمایی ادوبی افترافکت adoby After Effects دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن

طبقه بندی موضوعی

illustrator آموزش ایلوستریتور

 

در این فیلم، ما قصد داریم به قرعه کشی از طرف این بلوک  از سرب فلز داغ، و آنها اساسا مستطیل چشم انداز من نمی خواهم به نقاشی این لبه ها برسم. شما می توانید اگر می خواهید البته اما به رغم این پروژه به اندازه کافی پیچیده است. بنابراین من قصد دارم به جلو و زوم در در این لبه در اینجا، که آن است که دوم به سمت چپ،  و من یک بار دیگر ابزار قلمم را می گیرم،  و مطمئن خواهم شد، قبل از شروع،  که تکمیل من به هیچ وجه تنظیم نشده است، بنابراین  که من می توانم قالب من را ببینم، و سپس من به جلو بروید و در این نقطه در اینجا کلیک کنید، 00:00:30 من اینجا را کلیک کنید. من بیش از 00:00:33 روی این مکان کلیک می کنم، و بعد از این، 00:00:36 اینجا کلیک می کنم، و سپس روی اولین نقطه کلیک می کنم. 00:00:39 شما می خواهید مطمئن شوید که این کار را انجام دهید. 00:00:40 فراموش کردن این گام آسان است. 00:00:41 و مطمئن شوید که شما می بینید 00:00:42 یک دایره در کنار مکان نما خود. 00:00:44 درست است، حالا من قصد دارم به زوم 00:00:45 راه در این لبه راست، و من فشار 00:00:47 کلید برای تغییر به وسیله فلش ابزار من، 00 : 00: 49 و من ممکن است آن نقطه لنگر را در آنجا مستقر کنم 00:00:51 و فقط کمی آن را 00:00:53 با فشار دادن کلید فلش سمت چپ چند بار 00:00:55 و به یاد بیاورید که ما ' 00:00:58 به 0.1 نقطه کاهش یافته است، بنابراین ما یک تن از کنترل است. 00:01:01 درست است، حالا من قصد دارم به جایی برسم. 00:01:04 این لبه سمت چپ، و من قصد دارم به 00:01:05 Ctrl + C، یا Cmd + C را روی Mac، 00: 01:06 بعد از آن Ctrl + F یا Cmd + F روی یک مکینتاش، 00:01:10 برای اینکه آن شخص را در مقابل قرار دهید، 00:01:12 و ایده این است که این مسیر بعدی 00:01:13 است خیلی خیلی لاغر است که میخواهم 00:01:16 تا اطمینان حاصل شود که دو لبه موازی هستند، 00:01:19 و بنابراین من اکنون میخواهم این مرد را در اینجا بکشم 00:01:22 به طوری که او فریب می دهد به ترتیب، 00:01:23 و من کلید Alt را فشار می دهم، یا کلید گزینه در یک مکینتاش 00:01:26 برای ایجاد یک کپی، و در حال حاضر من فشار دادن 00:01:29 کلید P به منظور تغییر ابزار قلم من 00:01:32 من روی نقطه پایانی بالا کلیک میکنم 00:01:34 به منظور فعال کردن طرح مسیر، 00:01:36 و سپس بر روی این یکی از 00:01:37 کلیک میکنم برای اتصال این دو بخش، 00:01:39 و در حال حاضر من همین کار را در اینجا انجام خواهم داد. 00:01:41 بر روی هر کدام از 00:01:43 کلیک کنید و دوباره کلیک کنید تا نقاط انتهایی به آنها وصل شود. 00:01:45 درست است، حالا میخواهم فشار دهم 00:01:46 Ctrl + Shift + A، یا Cmd + Shift + A روی یک مکینتاش، 00:01:49 به منظور لغو انتخاب این مسیر 00:01 : 50 به طوری که من می توانم روی اینجا کلیک کرده و روی آن کلیک راست کرده، 00:01:54 و این پایین ترین اسم است که باور دارم، 00:01:57 بنابراین ما قصد داریم تا این دکمه را فشار دهیم، 00 : 01: 59 با کلیک بر روی این یکی، و سپس کلیک کنید 00:02:02 پایین در اینجا به منظور بستن آن شکل. 00:02:05 درست است، حالا Ctrl + Shift + A، 00:02:06 یا Cmd + Shift + A را دوباره فشار دهید و من فقط روی 00:02:09 در اطراف این بچه ها کلیک کنید، اینجا را کلیک کنید، اینجا کلیک کنید 00:02:12 تغییر در اینجا کلیک کنید، تغییر دادن کلیک کنید 00:02:14 در این مکان، و کلیک کنید.

 

00:02:16  in order to finish off that shape.

00:02:18  And I should say I haven't done

00:02:19  a terribly good job of following

00:02:20  the bottom edge of this block right here

00:02:24  inside the template, but according

00:02:25  to the rules of perspective,

00:02:26  there's no way I can bring this one edge down.

00:02:29  It has to be smaller than the front edge,

00:02:31  and right now it's the same size,

00:02:32  so I'm just going to fudge a little bit.

00:02:34  Doesn't really matter.

00:02:35  Now I'll press Ctrl + Shift + A,

00:02:36  or Cmd + Shift + A in order to deselect the art work.

00:02:40  I'll click right there, shift click way down here,

00:02:42  shift click over at this location,

00:02:45  and then click up in this corner.

00:02:47  You don't need to press the shift key,

00:02:48  and then click over on this anchor point

00:02:51  in order to finish off that path outline.

00:02:54  All right, now I'm going to zoom out a little bit here,

00:02:56  and it looks like the background

00:02:57  changed colors on us.

00:02:59  You sometimes see that kind of stuff happen

00:03:00  when you're previewing to the GPU.

00:03:03  If that bothers you, you can go

00:03:04  to the view menu and choose preview

00:03:06  on CPU instead, and that will restore

00:03:08  the proper colors.

00:03:10  All right, I'm going to click right there

00:03:11  at that corner, and then click at this corner

00:03:13  in the template, and shift click

00:03:15  right about there, and I'm too far in.

00:03:18  I just know I am, but I'm not worried

00:03:19  about it right now.

00:03:20  I'll click up at this anchor point,

00:03:22  and then I'll click at the very first anchor point

00:03:25  to close off the shape, and I'll press

00:03:27  the control key or the command key on a Mac

00:03:29  to temporarily get my wide-arrow tool,

00:03:31  which is the last one I used.

00:03:32  I'll click on this anchor point,

00:03:34  and then I'll press shift + right arrow let's say

00:03:36  in order to move that anchor point

00:03:38  more radically to the right until

00:03:41  these two edges are parallel,

00:03:42  and I don't need to do that because

00:03:44  this edge is going to get hidden,

00:03:45  but we might as well make things

00:03:46  as right as possible.

00:03:48  All right, I'm going to go ahead

00:03:49  and zoom out again and draw this

00:03:51  very first edge that I had put off

00:03:54  by clicking at this point right there,

00:03:56  and then I'll click down here,

00:03:57  and this time by starting at this location

00:03:59  I can assure that I have a more or less parallel edge,

00:04:03  and now shift click right there,

00:04:05  click up at this anchor point,

00:04:07  and click at the very first one

00:04:09  in order to close off that path outline.

00:04:12  All right, now let's fill these paths

00:04:13  by switching back to the black-arrow tool,

00:04:15  clicking in this path outline for example,

00:04:17  and I'm going to select this shade of grey

00:04:19  that has all values set to 102,

00:04:21  and then I'll click the next guy over

00:04:23  as well as shift clicking on this

00:04:25  little sliver of a path right there

00:04:27  if I can get it, which I did. Awesome.

00:04:29  And I'll change your fills to the shade of grey

00:04:31  where all values are set to 77,

00:04:33  and you can see that we're covering stuff up right here.

00:04:36  This edge should not be covering up

00:04:38  all these other details, so I'll

00:04:39  select it and then right click on it

00:04:41  and choose arrange, and then choose

00:04:43  send to back to send it all the way

00:04:45  to the back of the stack,

00:04:46  and now it's not covering up a darn thing.

00:04:48  All right, now let's go ahead and

00:04:50  select this guy, and set it to

00:04:52  the shade of grey where all values are 128,

00:04:55  and I'll select its neighbor and set it

00:04:57  to the next one over where all values are 102,

00:05:01  and then I'll select this guy,

00:05:02  want to make him a little darker,

00:05:04  and actually, turns out I missed

00:05:06  I'm misreading my notes.

00:05:07  This guy wants to be the grey with

00:05:08  all values set to 102, and this one

00:05:10  wants to be the next one darker

00:05:11  where all the values are 77,

00:05:14  and then finally I'll set this

00:05:15  final shape to this shade of grey right here

00:05:17  the one where all values are set to 77 once again,

00:05:21  and then I'll make it nice and dark,

00:05:23  and then as you can see it's in front

00:05:25  of some shapes that it shouldn't

00:05:26  be in front of, so I'll go ahead

00:05:27  and right click, choose arrange,

00:05:29  and then choose send to back, and then

00:05:31  I'll click off the shape to deselect it,

00:05:33  and I'll press Ctrl + 0, or Cmd + 0 on a Mac

00:05:36  in order to center my view.

00:05:38  All right, so that takes care of

00:05:39  the perspective edges of those blocks.

00:05:42  In the next move, we'll add these

00:05:43  little distress marks, again, with

00:05:45  the help of the pen tool.

 
  • ۹۶/۰۷/۲۳

آموزش-illustrator

->