در این فیلم، ما قصد داریم به قرعه کشی از طرف این بلوک از سرب فلز داغ، و آنها اساسا مستطیل چشم انداز من نمی خواهم به نقاشی این لبه ها برسم. شما می توانید اگر می خواهید البته اما به رغم این پروژه به اندازه کافی پیچیده است. بنابراین من قصد دارم به جلو و زوم در در این لبه در اینجا، که آن است که دوم به سمت چپ، و من یک بار دیگر ابزار قلمم را می گیرم، و مطمئن خواهم شد، قبل از شروع، که تکمیل من به هیچ وجه تنظیم نشده است، بنابراین که من می توانم قالب من را ببینم، و سپس من به جلو بروید و در این نقطه در اینجا کلیک کنید، 00:00:30 من اینجا را کلیک کنید. من بیش از 00:00:33 روی این مکان کلیک می کنم، و بعد از این، 00:00:36 اینجا کلیک می کنم، و سپس روی اولین نقطه کلیک می کنم. 00:00:39 شما می خواهید مطمئن شوید که این کار را انجام دهید. 00:00:40 فراموش کردن این گام آسان است. 00:00:41 و مطمئن شوید که شما می بینید 00:00:42 یک دایره در کنار مکان نما خود. 00:00:44 درست است، حالا من قصد دارم به زوم 00:00:45 راه در این لبه راست، و من فشار 00:00:47 کلید برای تغییر به وسیله فلش ابزار من، 00 : 00: 49 و من ممکن است آن نقطه لنگر را در آنجا مستقر کنم 00:00:51 و فقط کمی آن را 00:00:53 با فشار دادن کلید فلش سمت چپ چند بار 00:00:55 و به یاد بیاورید که ما ' 00:00:58 به 0.1 نقطه کاهش یافته است، بنابراین ما یک تن از کنترل است. 00:01:01 درست است، حالا من قصد دارم به جایی برسم. 00:01:04 این لبه سمت چپ، و من قصد دارم به 00:01:05 Ctrl + C، یا Cmd + C را روی Mac، 00: 01:06 بعد از آن Ctrl + F یا Cmd + F روی یک مکینتاش، 00:01:10 برای اینکه آن شخص را در مقابل قرار دهید، 00:01:12 و ایده این است که این مسیر بعدی 00:01:13 است خیلی خیلی لاغر است که میخواهم 00:01:16 تا اطمینان حاصل شود که دو لبه موازی هستند، 00:01:19 و بنابراین من اکنون میخواهم این مرد را در اینجا بکشم 00:01:22 به طوری که او فریب می دهد به ترتیب، 00:01:23 و من کلید Alt را فشار می دهم، یا کلید گزینه در یک مکینتاش 00:01:26 برای ایجاد یک کپی، و در حال حاضر من فشار دادن 00:01:29 کلید P به منظور تغییر ابزار قلم من 00:01:32 من روی نقطه پایانی بالا کلیک میکنم 00:01:34 به منظور فعال کردن طرح مسیر، 00:01:36 و سپس بر روی این یکی از 00:01:37 کلیک میکنم برای اتصال این دو بخش، 00:01:39 و در حال حاضر من همین کار را در اینجا انجام خواهم داد. 00:01:41 بر روی هر کدام از 00:01:43 کلیک کنید و دوباره کلیک کنید تا نقاط انتهایی به آنها وصل شود. 00:01:45 درست است، حالا میخواهم فشار دهم 00:01:46 Ctrl + Shift + A، یا Cmd + Shift + A روی یک مکینتاش، 00:01:49 به منظور لغو انتخاب این مسیر 00:01 : 50 به طوری که من می توانم روی اینجا کلیک کرده و روی آن کلیک راست کرده، 00:01:54 و این پایین ترین اسم است که باور دارم، 00:01:57 بنابراین ما قصد داریم تا این دکمه را فشار دهیم، 00 : 01: 59 با کلیک بر روی این یکی، و سپس کلیک کنید 00:02:02 پایین در اینجا به منظور بستن آن شکل. 00:02:05 درست است، حالا Ctrl + Shift + A، 00:02:06 یا Cmd + Shift + A را دوباره فشار دهید و من فقط روی 00:02:09 در اطراف این بچه ها کلیک کنید، اینجا را کلیک کنید، اینجا کلیک کنید 00:02:12 تغییر در اینجا کلیک کنید، تغییر دادن کلیک کنید 00:02:14 در این مکان، و کلیک کنید.
00:02:16 in order to finish off that shape.
00:02:18 And I should say I haven't done
00:02:19 a terribly good job of following
00:02:20 the bottom edge of this block right here
00:02:24 inside the template, but according
00:02:25 to the rules of perspective,
00:02:26 there's no way I can bring this one edge down.
00:02:29 It has to be smaller than the front edge,
00:02:31 and right now it's the same size,
00:02:32 so I'm just going to fudge a little bit.
00:02:34 Doesn't really matter.
00:02:35 Now I'll press Ctrl + Shift + A,
00:02:36 or Cmd + Shift + A in order to deselect the art work.
00:02:40 I'll click right there, shift click way down here,
00:02:42 shift click over at this location,
00:02:45 and then click up in this corner.
00:02:47 You don't need to press the shift key,
00:02:48 and then click over on this anchor point
00:02:51 in order to finish off that path outline.
00:02:54 All right, now I'm going to zoom out a little bit here,
00:02:56 and it looks like the background
00:02:57 changed colors on us.
00:02:59 You sometimes see that kind of stuff happen
00:03:00 when you're previewing to the GPU.
00:03:03 If that bothers you, you can go
00:03:04 to the view menu and choose preview
00:03:06 on CPU instead, and that will restore
00:03:08 the proper colors.
00:03:10 All right, I'm going to click right there
00:03:11 at that corner, and then click at this corner
00:03:13 in the template, and shift click
00:03:15 right about there, and I'm too far in.
00:03:18 I just know I am, but I'm not worried
00:03:19 about it right now.
00:03:20 I'll click up at this anchor point,
00:03:22 and then I'll click at the very first anchor point
00:03:25 to close off the shape, and I'll press
00:03:27 the control key or the command key on a Mac
00:03:29 to temporarily get my wide-arrow tool,
00:03:31 which is the last one I used.
00:03:32 I'll click on this anchor point,
00:03:34 and then I'll press shift + right arrow let's say
00:03:36 in order to move that anchor point
00:03:38 more radically to the right until
00:03:41 these two edges are parallel,
00:03:42 and I don't need to do that because
00:03:44 this edge is going to get hidden,
00:03:45 but we might as well make things
00:03:46 as right as possible.
00:03:48 All right, I'm going to go ahead
00:03:49 and zoom out again and draw this
00:03:51 very first edge that I had put off
00:03:54 by clicking at this point right there,
00:03:56 and then I'll click down here,
00:03:57 and this time by starting at this location
00:03:59 I can assure that I have a more or less parallel edge,
00:04:03 and now shift click right there,
00:04:05 click up at this anchor point,
00:04:07 and click at the very first one
00:04:09 in order to close off that path outline.
00:04:12 All right, now let's fill these paths
00:04:13 by switching back to the black-arrow tool,
00:04:15 clicking in this path outline for example,
00:04:17 and I'm going to select this shade of grey
00:04:19 that has all values set to 102,
00:04:21 and then I'll click the next guy over
00:04:23 as well as shift clicking on this
00:04:25 little sliver of a path right there
00:04:27 if I can get it, which I did. Awesome.
00:04:29 And I'll change your fills to the shade of grey
00:04:31 where all values are set to 77,
00:04:33 and you can see that we're covering stuff up right here.
00:04:36 This edge should not be covering up
00:04:38 all these other details, so I'll
00:04:39 select it and then right click on it
00:04:41 and choose arrange, and then choose
00:04:43 send to back to send it all the way
00:04:45 to the back of the stack,
00:04:46 and now it's not covering up a darn thing.
00:04:48 All right, now let's go ahead and
00:04:50 select this guy, and set it to
00:04:52 the shade of grey where all values are 128,
00:04:55 and I'll select its neighbor and set it
00:04:57 to the next one over where all values are 102,
00:05:01 and then I'll select this guy,
00:05:02 want to make him a little darker,
00:05:04 and actually, turns out I missed
00:05:06 I'm misreading my notes.
00:05:07 This guy wants to be the grey with
00:05:08 all values set to 102, and this one
00:05:10 wants to be the next one darker
00:05:11 where all the values are 77,
00:05:14 and then finally I'll set this
00:05:15 final shape to this shade of grey right here
00:05:17 the one where all values are set to 77 once again,
00:05:21 and then I'll make it nice and dark,
00:05:23 and then as you can see it's in front
00:05:25 of some shapes that it shouldn't
00:05:26 be in front of, so I'll go ahead
00:05:27 and right click, choose arrange,
00:05:29 and then choose send to back, and then
00:05:31 I'll click off the shape to deselect it,
00:05:33 and I'll press Ctrl + 0, or Cmd + 0 on a Mac
00:05:36 in order to center my view.
00:05:38 All right, so that takes care of
00:05:39 the perspective edges of those blocks.
00:05:42 In the next move, we'll add these
00:05:43 little distress marks, again, with
00:05:45 the help of the pen tool.