دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

illustrator آموزش ایلوستریتور آموزش افترافکت After Effects ادوبی فتوشاپ Photoshop پریمیر پرو Premiere Pro راینو Rhino

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

illustrator آموزش ایلوستریتور آموزش افترافکت After Effects ادوبی فتوشاپ Photoshop پریمیر پرو Premiere Pro راینو Rhino

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافیک انیمیشن

دانلود آموزش تصویری جلوه ویژه گرافکی انیمیشن : ساخت وکتور با ایلوستریتور illustrator و جلوه های ویژه سینمایی ادوبی افترافکت adoby After Effects دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن

طبقه بندی موضوعی

آموزش نکات و اصول اساسی طلا و جواهرات با نرم افزار راینو :

دانلود آموزش مدلسازی سه بعدی در راینو - طلا و جواهرات راینو

دانلود آموزش مدلسازی راینو معماری Rhino - دست بند طلا



در این ویدیو دوم در شیشه ای، ما به ایجاد مواد شیشه ای خود ما پیشرفت کرده ام و رندر با تنتنج واقعی تر.اگر شما این ویدئو قبل از دست رفته، کلیدی است که ما مورد بحث است شیشه ای ساخته شده استبه عنوان یک نازک و با ضخامت دیواره جامد بسته شده است. ما تو تمرکز بر روی این درب است.من همان مواد به عنوان یک دیوار پرده فراتر از اعمال ام. اجازه دهید یک نگاه رندر پیش نمایش من در اینجا در فریم بافر. بنابراین ما می توانیم برخی از ویژگی های مشترک از شیشه ای شفاف ببینید. هیچ سایه وجود ندارد، اما ما در حال گرفتن بازتاب بسته به زاویه.و در فاصله، با دیوار پرده، شما در واقع می توانید ببینید بازتاب بیشتر دلیل آن را در سایه است. بیایید گزینه های بیشتر با شیشه کشف توسط مصالح ساختمانی خود ما از ابتدا. بیایید نزدیک است که.من به Material Editor و رفتن، با کلیک بر روی M.شیشه روشن ما از آخرین فیلم ویدئویی وجود دارد.

 در این مورد، من میخوام یک ماده با نام تجاری جدید است.استراتژی در اینجا ما میخوایم در واقع ساخت یک ترکیبی. پس چه که من در این است که ما تو شروع هستیدبا مواد استاندارد. برو اینجا. اول از همه، من قطعا می خواهید به تغییر نام این. "رنگ های شیشه ای".بنابراین مراحل تشکر کرده اند است که ما میخوایم لایه منتشر حذف، بله، و سپس آن را با یک نوع جدیدتر از مواد، که BRDF است.



00:01:16 دلیل ما این کار این است که ما بهترین مزایای هر دو.

00:01:20 برخی از ویژگی های از دست رفته از BRDF وجود دارد

00:01:22 حتی اگر آن را به ما می دهد سریع تر

00:01:24 و بالاتر تفاسیر کیفیت.

00:01:27 برخی از آن چیزهایی است که آن را از دست رفته

0:01:28 هستند اینجا در زیر گزینه.

00:01:30 پس من قطعا نیاز به خاموش کردن نادیده گرفتن

00:01:33 بنابراین ما می توانیم نتایج کار ما را ببینید.

00:01:35 اجازه بازگشت به بالا.

00:01:37 برای منتشر رنگ، قطعا می خواهید برای رفتن به سیاه و سفید.

00:01:41 فقط اساسا به معنی بدون رنگ در همه.

00:01:44 بازتابش از سوی دیگر

00:01:45 میخوام در 100 درصد اشباع شود.

00:01:47 بنابراین ما اسلاید که به بالا. OK را بزنید.

00:01:50 در واقع، یک پیش نمایش سریع

00:01:52 حتی اگر ما حتی نزدیک،

00:01:54 و ما مجبوریم که یک کمی از یک محدودیت است.

00:01:57 متوجه وجود دارد شکل پیش نمایش ما یک کره است.

00:02:00 در صورتی که شیشه ای، جاوا بسیاری از اعوجاج است.

00:02:02 بنابراین به طور معمول، شما می توانید تنها تا کنون با پیش نمایش دریافت کنید،

00:02:05 و سپس شما قطعا نیاز به انجام

00:02:07 تفاسیر بیشتر و بیشتر از صحنه واقعی است.

00:02:09 شیشه ای وجود دارد، دوباره، بسیار باریک است،

00:02:11 پس از آن چیزی شبیه به این حوزه ما به دنبال در است.

00:02:14 خوب، کنترل برای تنتنج پایین در اینجا

00:02:16 در منطقه کسر است.

00:02:19 من میخوام کمتر از این مقدار است.

00:02:22 در واقع، من فقط در نوع برخی از اعداد در اینجا،

00:02:24 225، به طوری که متوجه آن می رود راه را تا به بالا.

00:02:27 پس این است که تو یک مقدار حداقل، نه صفر باشد،

00:02:29 ما نیاز به یک کمی از کسری

00:02:31 به تصرف که رنگ داخلی است.

00:02:32 من فقط میخوام OK را بزنید هستم.

00:02:34 حال حاضر، دو بعدی به رنگ مربوط

00:02:36 از رنگ داخلی است که به نام مه در V-Ray.

00:02:40 من میخوام با کلیک بر روی که سفید است.

00:02:42 بیایید نوع خوب، سبز سرباز یا ملوان انگلیسی را انتخاب کنید.

00:02:44 OK را بزنید.

00:02:46 این چند برابر خواهد کنترل و چگونگی شدید

00:02:48 که رنگ به نظر می رسد در داخل.

00:02:50 دلیل ما در حال انجام این کار، اگر من اشاره نمی کند،

00:02:52 است این است که بسیار دقیق فیزیکی بیشتری شیشه ای

00:02:55 از شیشه ای شفاف که قبلا بود.

00:02:57 بنابراین من میخوام که درب را انتخاب کنید.

00:02:59 اطمینان حاصل کنید که پسر به نام تجاری لایه شیشه ای جدید ما اختصاص داده است.

00:03:03 بنابراین من میخوام اعمال مواد به انتخاب.

ما هم اکنون می توانید بسته به Material Editor،

و ما نگاهی به تفاوت می گیرم

00:03:10 از شیشه ای شفاف به این شیشه جدید است.

00:03:12 با کلیک بر روی R به ارائه و آن را چک کنید.

00:03:17 بنابراین ما در حال حاضر می توانید ببینید که شیشه ای

00:03:18 قطعا مسدود کردن برخی از نور است.

00:03:20 ما می توانیم در پشت درب را ببینید

00:03:22 آن را کمی کاهش نیافته به دیوار پشت سر.

00:03:24 و در سایه، ما قطعا می توانید ببینید

0:03:26 که رنگ از طریق نشان دادن.

00:03:27 اجازه دهید آن را خم کردن کمی بالاتر است.

00:03:29 بازگشت به مواد ویرایشگر،

00:03:32 و راه ما انجام این کار است تحت انکسار

00:03:34 ما را به بسیار نزدیک به حداقل سفید بودن است.

00:03:38 بنابراین اجازه دهید این دست انداز به 200،

00:03:40 تا با یک رنگ با شدت کمتر یا بیشتر سیاه و سفید،

00:03:43 آن را می شود شکست بیشتر اتفاق می افتد،

00:03:45 نور کمتر از طریق رفتن.

00:03:47 این در واقع آنچه که وجود دارد اتفاق می افتد،

00:03:49 و پس از آن چند برابر چه نوع ضخیم است

00:03:51 رنگی که داخلی است.

00:03:53 پس از آن نوع از راه خنده دار برای توصیف

00:03:55 تنتنج داخلی با استفاده از مه کلمه،

00:03:57 اما من میخوام دست انداز که تا پنج.

00:04:00 ما پیش نمایش را امتحان کنید.

00:04:02 به طوری که در واقع گرفتن بسیار نزدیک است.

00:04:04 اگر چه، این نوع از یک کره تغییر شکل است.

00:04:06 اجازه دهید به جلو و دوباره رندر و تفاوت را ببینید.

ارائه 00:04:09 با کلیک بر روی R.

00:04:12 خوب، پس با آن ارزشها شکست افزایش

00:04:15 با رفتن به یک رنگ تیره تر،

00:04:16 ما شاهد از طریق این شیشه بسیار کمتر است،

00:04:19 و آن را تبدیل شدن رنگ اشباع شده تر.

00:04:22 شما می توانید در سایه دید که.

00:04:24 بنابراین اگر می خواهید مطمئن این به طور کامل شفاف،

00:04:26 و یا کدر، شما می خواهم ادامه به حرکت آن

00:04:28 دورتر و دورتر پایین به رده سیاه و سفید.

00:04:31 در برخی موارد، شما قادر نخواهد بود تا از طریق آن را در همه

00:04:33 پس از آن دیگر هیچ شیشه ای می شود.

00:04:35 استفاده از شیشه یکی از مواد آسان تر است

00:04:37 برای کار با، اما فقط مطمئن شوید هندسه خود را



Basics of Building Materials - Rendering with architectural glass


->